campus@maastricht up/downspeed

Pagina: 1
Acties:

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
sinds gisteren is de upload weer omhoog gegooid van een gecapte 16kb/sec naar deze morgen 110kb/sec (http://www.portas.nl/mworld/forum/showitem.asp?ID=633&groep=3)

Maar.... als gevolg van deze hele snelle upload is volgens mij de download wel minder geworden. Voor de upload wijziging was de download ruim 500kb/sec, nu had ik gisteravond 200kb/sec.

Hangt dit op de een of andere manier samen ofzo??

Vanmorgen down 450/up 110 dus dat wil ik wel zo houden :P

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Kreeg gister mailtje dat enkelen ervoor zorgen met megaveel upload dat de rest en zij zelf ook natuurlijk trage downloadsnelheden hebben. Dat ze de upload maar lekker laag houden, download is veel belangrijker. :)

Of ben jij een van die die Gbs per dag upload? :( ;)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Zitten jullie op de hotelschool Maastricht? Zoja, hoe is de internettoegang daar? En wanneer komt er internet op de campuskamers?

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
Op vrijdag 01 maart 2002 09:19 schreef mbvisiontt het volgende:
Of ben jij een van die die Gbs per dag upload? :( ;)
nee man met die 16kb/sec die ik had niet... maare het zijn blijkbaar mensen die 24/7 kazaa hebben aanstaan, de lamers :)

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
godver mijn broer kan zn unimaas mail niet lezen.....heeft campus nog wat belangrijks gestuurd de afgelopen tijd??

PIII 800@804 Mhz

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:50
Op vrijdag 01 maart 2002 10:51 schreef JacobZ het volgende:
Zitten jullie op de hotelschool Maastricht? Zoja, hoe is de internettoegang daar? En wanneer komt er internet op de campuskamers?
Campus@Maastricht is toch voor de Universiteit Maastricht... niet voor de Hogeschool Limburg/Maastricht... Dus denk ik dat je nooit kabel kan krijgen via de uni op de hotelschool...
schrijf je in voor rechten ofzo, dan kan je het wel gebruiken :D
Pagina: 1