"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Kreeg gister mailtje dat enkelen ervoor zorgen met megaveel upload dat de rest en zij zelf ook natuurlijk trage downloadsnelheden hebben. Dat ze de upload maar lekker laag houden, download is veel belangrijker. 
Of ben jij een van die die Gbs per dag upload?
Of ben jij een van die die Gbs per dag upload?
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Zitten jullie op de hotelschool Maastricht? Zoja, hoe is de internettoegang daar? En wanneer komt er internet op de campuskamers?
nee man met die 16kb/sec die ik had niet... maare het zijn blijkbaar mensen die 24/7 kazaa hebben aanstaan, de lamersOp vrijdag 01 maart 2002 09:19 schreef mbvisiontt het volgende:
Of ben jij een van die die Gbs per dag upload?![]()
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
godver mijn broer kan zn unimaas mail niet lezen.....heeft campus nog wat belangrijks gestuurd de afgelopen tijd??
PIII 800@804 Mhz
Campus@Maastricht is toch voor de Universiteit Maastricht... niet voor de Hogeschool Limburg/Maastricht... Dus denk ik dat je nooit kabel kan krijgen via de uni op de hotelschool...Op vrijdag 01 maart 2002 10:51 schreef JacobZ het volgende:
Zitten jullie op de hotelschool Maastricht? Zoja, hoe is de internettoegang daar? En wanneer komt er internet op de campuskamers?
schrijf je in voor rechten ofzo, dan kan je het wel gebruiken
Pagina: 1