Oké het is al laat en ik wil bijna gaan pitten maar WTF?
Komt een oude hotmailaccount van mijn ma ineens online!! 
Ik heb ooit twee accounts voor mijn pa en ma gemaakt zodat ze ook wat konden emailen.
Eigenlijk meteen daarna heb ik voor hun 1 gezamenlijke account aangemaakt en zodoende is deze account dus nooit gebruikt!
Nu zie ik haar dus wel ineens online komen en I'm confused.
Niemand heeft ooit dat adres gekregen en zo makkelijk maak ik dat wachtwoord ook echt niet, ook de geheime vraag niet.
Ik heb hem/haar nu ff flink gepest met:

Kan het misschien zijn dat die account doordat ie meteen na registratie eigenlijk nooit is gebruikt weer afgenomen is en dat iemand anders hem nu heeft?
Want hij staat nog wel in mijn msn-lijst.
Ik heb ooit twee accounts voor mijn pa en ma gemaakt zodat ze ook wat konden emailen.
Eigenlijk meteen daarna heb ik voor hun 1 gezamenlijke account aangemaakt en zodoende is deze account dus nooit gebruikt!
Nu zie ik haar dus wel ineens online komen en I'm confused.
Niemand heeft ooit dat adres gekregen en zo makkelijk maak ik dat wachtwoord ook echt niet, ook de geheime vraag niet.
Ik heb hem/haar nu ff flink gepest met:
Maar hij/zij reageerd niet.Geef in een expresberichtengesprek nooit je wachtwoord of creditcardnummer aan anderen.
GaMbiNo® zegt:
hallo??
GaMbiNo® zegt:
zeg dan ff iets
GaMbiNo® zegt:
h
GaMbiNo® zegt:
gf
GaMbiNo® zegt:
hg
[knip] dit gaat zo heeeel lang door
GaMbiNo® zegt:
hg
GaMbiNo® zegt:
hf
GaMbiNo® zegt:
h
GaMbiNo® zegt:
fg
GaMbiNo® zegt:
h
Kan het misschien zijn dat die account doordat ie meteen na registratie eigenlijk nooit is gebruikt weer afgenomen is en dat iemand anders hem nu heeft?
Want hij staat nog wel in mijn msn-lijst.