Ik wil graag een subwoofer plaatsen in mijn auto. Alleen ik heb niet zo'n vreselijk grote kofferbak (Renault Megane Coupe) en ik parkeer dat ding af en toe op plekken waar je zelf niet eens wilt verblijven, laat staan je auto.
Ik zou graag een subwoofer willen hebben die ik er makkelijk uit kan halen. Maar ja, dat geklooi met een versterker enzo.. (moet ik ook nog kopen)..
Dacht ik in eens.. waarom geen Active /Amplified Subwoofer? (Subwoofer met ingebouwde, eigen versterker) .
Ik heb een Pioneer DEH-P4000R-B + Pioneer 6x wisselaar (type weet ik ff niet) en nu gewoon de standaard Renault 6x120watt speaker set (klinkt helemaal niet onaardig voor een normaal speaker setje).
Ik zit zelf te denken aan een Pioneer TS-WX205A of een Pioneer TS-WX20LPA
Nou is mijn vraag.. wat is jullie ervaring/mening?
Ik zou graag een subwoofer willen hebben die ik er makkelijk uit kan halen. Maar ja, dat geklooi met een versterker enzo.. (moet ik ook nog kopen)..
Dacht ik in eens.. waarom geen Active /Amplified Subwoofer? (Subwoofer met ingebouwde, eigen versterker) .
Ik heb een Pioneer DEH-P4000R-B + Pioneer 6x wisselaar (type weet ik ff niet) en nu gewoon de standaard Renault 6x120watt speaker set (klinkt helemaal niet onaardig voor een normaal speaker setje).
Ik zit zelf te denken aan een Pioneer TS-WX205A of een Pioneer TS-WX20LPA
Nou is mijn vraag.. wat is jullie ervaring/mening?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)