Zullen we anders de koppen bijelkaar steken en een zelf maar een flatfee provider oprichten voor alle GOTers? Dan zijn we in een klap van alle ellende af..... Iemand ideeen?
Tweakers.NET Beschikt denk ik niet over de financiële capaciteiten om dit te doen. Als @work het al met moeite doet, dan zal tweakers zeker 200,- (gulden) per maand moeten vragen met al die tweakers die 24/7 online willen zitten.
Ja ik heb nog een miljoen gulden liggen, maarja da's niks meer waard tegenwoordig...Op vrijdag 01 maart 2002 00:41 schreef Bigs het volgende:
Heb jij een miljoentje over? Dat soort dingen kosten nog altijd geld hoor..
Als jij 24/7 kan regelen voor 200 gulden, dan kan ik je nu al zeggen dat je een HELE HOOP klantjes kunt gaan verw88, waaronder ikke!!!!Op vrijdag 01 maart 2002 00:37 schreef Duncan het volgende:
Tweakers.NET Beschikt denk ik niet over de financiële capaciteiten om dit te doen. Als @work het al met moeite doet, dan zal tweakers zeker 200,- (gulden) per maand moeten vragen met al die tweakers die 24/7 online willen zitten.
ff ontopic:
Als een internetprovider als stichting te werk gaat, dan moeten er toch genoeg mogelijkheden zijn. Je berekend de prijs die je wil gaan vragen op basis van een voorinschrijving van klanten waarmee je dailtime inkoopt bij een backbone provider..... geen idee overigens wat dat kost maarja de winstfactor is iig weg..
Als een internetprovider als stichting te werk gaat, dan moeten er toch genoeg mogelijkheden zijn. Je berekend de prijs die je wil gaan vragen op basis van een voorinschrijving van klanten waarmee je dailtime inkoopt bij een backbone provider..... geen idee overigens wat dat kost maarja de winstfactor is iig weg..
er is altijd nog 1 manier om flatfee aan te bieden, maar dat is niet de makkelijkste....
Leg van/naar iedere klant een huurlijn, van een locatie waar je beschikking hebt over breedband. Dan hang je aan beide kanten een modem, en je hebt je flatfee verbinding...
Zo'n huurlijn kost rond de €50 als beide aansluitingen op dezelfde aansluiting zitten
Leg van/naar iedere klant een huurlijn, van een locatie waar je beschikking hebt over breedband. Dan hang je aan beide kanten een modem, en je hebt je flatfee verbinding...
Zo'n huurlijn kost rond de €50 als beide aansluitingen op dezelfde aansluiting zitten
Freewebhosting van tweakers.net lijkt me wel cool
25 MB ftp toegang etc
25 MB ftp toegang etc
Dit kost toch gewoon veel te veel tijd, moeite en geld! T.Net moet zich gewoon bij haar hoofdactiviteit houden -> nieuws geven en GoT!
we kopen ALLEMAAL een wireless hub en aan richt antenne en we zetten een draadloos netwerk op.
10.*.*.* segment, met een aantal routers naar het internet.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Als alle tweakers dat doen heb je wel een aardige dekking in NLOp vrijdag 01 maart 2002 10:48 schreef xychix het volgende:
we kopen ALLEMAAL een wireless hub en aan richt antenne en we zetten een draadloos netwerk op.
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Verwijderd
Nja in dat geval geef maar hier danOp vrijdag 01 maart 2002 00:53 schreef Sebje het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een miljoen gulden liggen, maarja da's niks meer waard tegenwoordig...
Ja kan het tot 1 april gratis op je bankrekening laten storten hoor. Wat is het nummer van GoT?Op vrijdag 01 maart 2002 11:09 schreef ThatsMe het volgende:
[..]
Nja in dat geval geef maar hier dan
Free ADSL 4 all!!!
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Om eerlijk te zijn zien ISP's leechers en grootgebruikers liever gaan als komen, aangezien ze wel het meeste leechen, meeste zeuren en minst willen betalen.
Ik ben al tijden van mening dat inet in nederland gewoon veel te goedkoop is, als elke provider nou es gewoon 200 gulden per maand gaat rekenen kunnen we eindelijk es werken aan een kwalitatief goed netwerk met echte snelheid.
Ik ben al tijden van mening dat inet in nederland gewoon veel te goedkoop is, als elke provider nou es gewoon 200 gulden per maand gaat rekenen kunnen we eindelijk es werken aan een kwalitatief goed netwerk met echte snelheid.
Het probleem is niet de snelheid, maar de variabele kosten. Ik weet zeker dat heel veel mensen blij zouden zijn als ze maar 4 of 5 kb konden downen met vaste kosten per maand. Ik ben dus van mening dat die irritante tikken het grote probleem zijn. Maar goed ieder zijn mening.....Op vrijdag 01 maart 2002 12:14 schreef raptorix het volgende:
Om eerlijk te zijn zien ISP's leechers en grootgebruikers liever gaan als komen, aangezien ze wel het meeste leechen, meeste zeuren en minst willen betalen.
Verwijderd
Deze plannen zijn al vaker langsgekomen. Steeds komt eruit dat dit toch niet echt gaat lukken. Tweakers.net heeft al een soortgelijk iets, namelijk Tweakdsl.
Ik gooi deze dus ook op slot, het is een onmogelijke opgave die niet gaat lukken.
Ik gooi deze dus ook op slot, het is een onmogelijke opgave die niet gaat lukken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()