[PWatch] Artikelen-nog-niet-markt wel toelaten ?

Pagina: 1
Acties:

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik zit me beetje te ergeren aan al die GF4 Titaniums die in de Pricewatch zijn verschenen, ik naar de websites gaan, staat er verwacht: Maart(specifieke datum word niet eens vermeld).

Deze artikelen zijn gewoon nog niet op de markt, en horen dus niet in de Pricewatch thuis.De meeste mensen bekijken de Pricewatch omdat ze nu willen kopen, of over een week. Ik begrijp dat sommige winkels een slag willen slaan, maar ik betwijfel of de consument hiermee gediend is.

Ik herinner me nog van de Voodoo3 dat een paar sites ze aankondigden, ennik verlekkerd opbelde of ze al binnen waren op de door hun beloofde datum, wat dan niet het geval was.

Voorde duidelijkheid , ik hebgeen kritiek op 't feit dat winkels dit op hun site zetten, dat moeten zij weten, ik vraag me alleen af of dit tot de PriceWatch moet doordringen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind 't wel handig om alvast te kunnen zien wat de prijs wordt als ze leverbaar zijn.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Chris Connelly schreef op GamePC het volgende Nearly a month has passed since nVidia introduced the GeForce4 family of graphics cards in San Francisco. At that time, nVidia stated that GeForce4 MX cards would be available relatively quickly after launch, and the high-end GeForce4 Titanium family would hit the market about a month later. True to their word, it appears that nVidia's rollout of the GeForce4 plan is right on schedule. Within days of the launch, GeForce4 MX cards were available through retail channels. Now, roughly 3 weeks after the launch, we've got the first retail GeForce4 Titanium card here in the labs.
Ze "rollen" waarschijnlijk nu al de deur uit :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ah das mooi omte horen.