Toon posts:

Upgraden maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn PC gaan upgraden met een nieuw moederbord en cpu.
Ik heb al besloten dat het een AMD wordt(voor 90% zeker in ieder geval).
Echter ik weet niet welk moederbord ik moet aanschaffen.

Belangrijk voor mij is dat de volgende dingen goed en snel/stabiel gaan/draaien:

Mijn Radeon 8500
Games(UT)op winXP
mijn ata 100 schijven, dvd en brander en mijn pc 2100 geheugen

Dus wat kan ik het beste nemen, wat is een stabiel en SNEL moederbord voor een Athlon XP (ik twijfel nog welke snelheid exact, maar het wordt 1 van de hogere snelheden)
Een bord zonder chipset problemen.

Gaarne adviezen.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

En wat wil je er voor uitgeven :?

iStockphoto

Verwijderd

Ik zou is naar een Gygabyte bordje gaan kijken, zijn niet al te prijzig, zijn stabiel i.c.m. Athlon XP en zijn snel!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:54
Wat is je budget??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Topicstarter
Budget is bijzaak, ik upgrade niet elke dag dus dan kijk ik niet op 1 (euro) cent meer of minder.
Ik ben er in het verleden al eens achter gekomen dat de duurste niet meteen de beste keuze altijd is.
Vaak is het prijs verschil tussen het ene merk en andere niet zo groot maar de prestatie wel!

Ik wil best meer uitgeven als ik maar een snel en stabiele combinatie heb.

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 00:29 schreef YoudontKnow het volgende:
Budget is bijzaak, ik upgrade niet elke dag dus dan kijk ik niet op 1 (euro) cente meer of minder.
Echter ik ben in het verleden er al eens achter gekomen dat de duurste niet meteen de beste keuze altijd is.

Ik wil best meer uitgeven als ik maar een snel en stabiele combinatie heb.
Epox 8KHA+ opgesausd met een 2000+ is erg leuk en niet te duur.

Verwijderd

Topicstarter
Ohja voordat jullie het verkeerd begrijpen.

In mijn signature staat het huidige systeem echter ik heb 2 pc's. 1 server en de pc in de signature.
De bedoeling was om het moederbord en cpu van de pc in de signature om te zetten naar de server(is nog een p2 333) en het nieuwe spul weer in de pc van de signature.

Ik weet niet of het moederbord wat ik nu heb nog bij de top hoort, als dat wel zo is dan heb ik nog de optie een goedkoper bordje te nemen voor de 1,4 in de server en alleen een nieuwe cpu voor deze pc.

Maar ik redeneer zo, als er inmiddels moederborden zijn die aanzienlijk beter presteren als mijn huidige dan verplaats ik hem in mijn ander systeem.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou persoonlijk gaan voor een Gigabyte. Ik heb daar goede ervaringen mee, en vooral met een AMD chipset zijn dat imho een van de beste borden.
Verder is het kwaliteit voor een niet al te hoge prijs.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

ECS K7S5A/S6A of ander bord met sis735/745 :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 10:36

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Ik heb al een paar reviews gelezen waar een shuttle bord met KT266A het best uitkomt. Heb alleen ff geen zin om te zoeken, het is hard tukkietijd!! :Z

specs

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=378757/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.