Heeft iemand anders al een goedkoper adres dan http://www.exportmp3.com/winkel/?bestellen&valuta=EUR?
720 piek is wel een beetje erg veel van het goede ...
720 piek is wel een beetje erg veel van het goede ...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Ik heb 'm door. De prijs op het orderform is pas incl. belasting, dus nadat je buy item heb geklikt. Inclusief verzendkosten kom je dan uit op €296,31. Naaierij....buiten europa kost ie maar $199 (€230)Op maandag 04 maart 2002 10:08 schreef CyberDwarf het volgende:
Ik snap het nu niet,
als je op die
exportmp3 site kijkt dan staat ie inderdaad voor 239 euro
en als je bij payment info kijkt, dan staat er toch echt dat de prijzen inclusief VAT enzo is. Dus dat er geen extra kosten bijkomen:
European customers: The price on our orderform incl. VAT or TAX and Duty so there are no extra (hidden) costs when the time you push the order button on our website and receiving the package on your door.
Nuja, als iemand opheldering kan brengen graag, aangeien ik m o snel mogelijk voor de goedkoopste prijs wil hebben natuurlijk
Verwijderd
Hmmz die 230 euro is een zeer nette prijs, jammer dat hij in NL zo duur weer moet zijnOp maandag 04 maart 2002 19:52 schreef Sneuterveuter het volgende:
[..]
Ik heb 'm door. De prijs op het orderform is pas incl. belasting, dus nadat je buy item heb geklikt. Inclusief verzendkosten kom je dan uit op €296,31. Naaierij....buiten europa kost ie maar $199 (€230)
39
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq