Toon posts:

Goedkoopst SlimX IRiver 350 bestellen buitenland?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand anders al een goedkoper adres dan http://www.exportmp3.com/winkel/?bestellen&valuta=EUR?

720 piek is wel een beetje erg veel van het goede ...

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:33

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Volgens mij staat hij daar voor €239,= oftewel 526 gulden, of zie ik het verkeerd ?? :?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat is ex, ex, ex ... ADar kom t dus VAT bij etc ... en dan komt het op zo'n 720 piek uit ...

Alternatieven?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:33

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

In welk land woon je dan? Nederland toch? Bij www.mp3cdspelers.nl (dat is dezelfde shop, alleen had jij de internationale site ervan) staat hij voor €289,= dat is 635 gulden, die €239,= is dus wel Ex VAT enzo, maar die hoef je voor bezorging in NL niet te betalen...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-03 19:29

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Succes met wachten alleen hehehe..

Verwijderd

Ik snap het nu niet,
als je op die
exportmp3 site kijkt dan staat ie inderdaad voor 239 euro
en als je bij payment info kijkt, dan staat er toch echt dat de prijzen inclusief VAT enzo is. Dus dat er geen extra kosten bijkomen:

European customers: The price on our orderform incl. VAT or TAX and Duty so there are no extra (hidden) costs when the time you push the order button on our website and receiving the package on your door.

Nuja, als iemand opheldering kan brengen graag, aangeien ik m o snel mogelijk voor de goedkoopste prijs wil hebben natuurlijk :9~

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

www.iriver.be
is van de belgische importeur die WEL op tijd kan (/kon) leveren itt. de nederlandse.
Hij is wel wat duurder, maar dat komt door de bezorgingskosten. Alles bij elkaar was ik E307,- kwijt. Maar wel binnen 3 dagen binnen (zo ook bij een vriend van me!)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 21:41
Op maandag 04 maart 2002 10:08 schreef CyberDwarf het volgende:
Ik snap het nu niet,
als je op die
exportmp3 site kijkt dan staat ie inderdaad voor 239 euro
en als je bij payment info kijkt, dan staat er toch echt dat de prijzen inclusief VAT enzo is. Dus dat er geen extra kosten bijkomen:

European customers: The price on our orderform incl. VAT or TAX and Duty so there are no extra (hidden) costs when the time you push the order button on our website and receiving the package on your door.

Nuja, als iemand opheldering kan brengen graag, aangeien ik m o snel mogelijk voor de goedkoopste prijs wil hebben natuurlijk :9~
Ik heb 'm door. De prijs op het orderform is pas incl. belasting, dus nadat je buy item heb geklikt. Inclusief verzendkosten kom je dan uit op €296,31. Naaierij....buiten europa kost ie maar $199 (€230)

Verwijderd

Aha vandaar dus,
maa rbuiten europa izzie goedkoper zeg je??>?
maarja tis toch wel handig als je in NL beetje support hebt enzo,
dus bestel ik m wel via mp3cdspelers.nl
dezelfde site maar dan in het nl

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 04 maart 2002 19:52 schreef Sneuterveuter het volgende:

[..]

Ik heb 'm door. De prijs op het orderform is pas incl. belasting, dus nadat je buy item heb geklikt. Inclusief verzendkosten kom je dan uit op €296,31. Naaierij....buiten europa kost ie maar $199 (€230)
Hmmz die 230 euro is een zeer nette prijs, jammer dat hij in NL zo duur weer moet zijn :(

39

Pagina: 1