Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Als je de 6310 mooi vond, zal je de 6210 ook wel mooi vinden denk ik. Heb hem zelf ook al voor het 2e jaar achter elkaar gekocht.
Over de Samsung heb ik gehoord dat de lijm waar het buitenste display mee vast zit kan gaan vloeien en lelijke vlekken gaat achterlaten.
Ik weet niet of dit echt zo is, maar los daarvan lijkt me een klep niet echt handig. Dit gaat torderen in je broekzak enzo.
Over de Samsung heb ik gehoord dat de lijm waar het buitenste display mee vast zit kan gaan vloeien en lelijke vlekken gaat achterlaten.
Ik weet niet of dit echt zo is, maar los daarvan lijkt me een klep niet echt handig. Dit gaat torderen in je broekzak enzo.
Verwijderd
Moet je eerst maars kijken naar de accutijd van de samsung en de nokia, dan zie dat je toch goed geld heb betaald voor die nokia. De accutijd is dus zeer kort van de A300 ( toch
) ziet er leuk uit maar niet handig du
succes !
[edit] typo's
succes !
[edit] typo's
wat is er mis met die 6310 dan??
Niks mis mee, maar de topicstarter vond de prijs te hoog aangezien hij sommige functies toch niet gebruikt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
tja vindt het wel een beetje een vaag verhaal, je laat je toch eerst informeren of zoekt zelf info er over op, en je haalt toch zelf je pinpas er doorheen??
lijkt me de zoveelste geval van, "welke GSM moet ik nemen??"
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
je kan hm ruilen voor mijn Siemens M35, en dan krijg je nog €150 toe
Alcatel 511 of Panasonic GD75
Allebei leuke, kleine, lichte gsm's zonder overbodige shit....
Alcatel 511 gaat makkelijk 4-5 dagen mee (incl. zo'n 20-30 min. per dag bellen)
Allebei leuke, kleine, lichte gsm's zonder overbodige shit....
Alcatel 511 gaat makkelijk 4-5 dagen mee (incl. zo'n 20-30 min. per dag bellen)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik zou voor de siemens sl 45 gaan ik heb hem bij www.bestelmaar.nl gekocht en hij bevalt me uitstekend
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
erricson T65
Panasonic GD 75
Nokia 5210
Nokia 5510
Motorola T192
Zijn allemaal goede toestellen die niet al te duur zijn.
Panasonic GD 75
Nokia 5210
Nokia 5510
Motorola T192
Zijn allemaal goede toestellen die niet al te duur zijn.
Pagina: 1