"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Dan moet je een Coolermaster nemen, die zijn fijn!
hebben ook een supermakkelijk klik systeem.
Heb er pas 2 vervangen met die coolermasters (@ work).
hebben ook een supermakkelijk klik systeem.
Heb er pas 2 vervangen met die coolermasters (@ work).
jep, coolermaster is voor de ikhebeensimpeleprocessorenweinigverstandvancoolers-enwilgoedkoopeendegelijkecoolerdieerzonderveelproblemenopkan mensen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hey that sounds just like me! nee ff zonder gein, ben gewoon op et moment niet echt superwelvarend maar wil wel een beetje degelijke stille koeler aanschaffen binnen nu en zo snel mogelijk...Op donderdag 28 februari 2002 23:37 schreef Karreman het volgende:
jep, coolermaster is voor de ikhebeensimpeleprocessorenweinigverstandvancoolers-enwilgoedkoopeendegelijkecoolerdieerzonderveelproblemenopkan mensen.
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Is balen dat ik geen digicam heb. Heb namelijk met een plastic verpakking van de gamma een soort trechter vorm gesneden en daar een 8mm fan op geplakt.
Is misschien een paar graadjes warmer nu, maar maakt een hoop minder herrie.
Naast mn 7volt mod op mn 230 Watt voeding, is het nu met m'n kast die altijd open staat een heel stuk stiller.
Is misschien een paar graadjes warmer nu, maar maakt een hoop minder herrie.
Naast mn 7volt mod op mn 230 Watt voeding, is het nu met m'n kast die altijd open staat een heel stuk stiller.
Tis gewoon een goeie standaard koeler!Op donderdag 28 februari 2002 23:37 schreef Karreman het volgende:
Klaar.
Ik heb nog een originele slot 1 koeler liggen (Intel stock cooler). Werkt nog prima, en is vrij stil (helemaal schoongemaakt)
Gratis ophalen in Den Bosch.
bij memo hadden ze laatst slot1 coolers voor €8.62.. was een twinfan slot1 cooler
Ik had destijds een "Iceberg" koeler op m'n PIII.
Fijn dingetje, met 2 ventilatoren.
Fijn dingetje, met 2 ventilatoren.
Pay peanuts get monkeys !
Bij de Mediamarkt in Rotterdam hadden ze Titan coolers. Ongeveer 9 per stuk.
hmm.. Den Bosch is niet echt in de buurt... kan je em ook op de post gooien!? mail me als je wil, syserr@softhome.netOp vrijdag 01 maart 2002 09:06 schreef obsidian het volgende:
Ik heb nog een originele slot 1 koeler liggen (Intel stock cooler). Werkt nog prima, en is vrij stil (helemaal schoongemaakt)
Geen probleem. Ik heb toch geen slot 1 CPU's meer.Op vrijdag 01 maart 2002 19:00 schreef syserr het volgende:
[..]
hmm.. Den Bosch is niet echt in de buurt... kan je em ook op de post gooien!? mail me als je wil, syserr@softhome.net
Ik heb er een ThermalTake GoldenOrb op zitten. Leuk dingetje, ziet er cool uit en houdt de CPU ook lekker cool. Wel Arctic Silver III ertussen... 
Zie mijn sys-link hieronder voor een plaatje.
Zie mijn sys-link hieronder voor een plaatje.
Pagina: 1