stabiele, goede en stille slot1 cooler

Pagina: 1
Acties:

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 19:54

syserr

kangoeroe

Topicstarter
hey, heb net een "nieuwe" p3 500 slot1 gekocht, maar de originele koeler die er op zit maakt een rampgeluid, denk dat ie z'n beste dagen wel gehad heeft ondertussen... wat is nu een goeie en betaalbare koeler voor mij, wil niet gaan overklokken en et liefst zo stil mogelijk natuurlijk...

heb even de PW gecheckt, maar zolang ik alleen maar enorme rijen serienummers zie staan zonder vermelding wat voor soort cooler (slot1, slota, socket370 etc) kom ik natuurlijk niet echt veel verder..

de topics in de search zijn óf gedateerd of slecht tot niet beantwoord... vandaar dat ik er zelf een open nu...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Dan moet je een Coolermaster nemen, die zijn fijn!
hebben ook een supermakkelijk klik systeem.

Heb er pas 2 vervangen met die coolermasters (@ work).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jep, coolermaster is voor de ikhebeensimpeleprocessorenweinigverstandvancoolers-enwilgoedkoopeendegelijkecoolerdieerzonderveelproblemenopkan mensen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 23:37 schreef Karreman het volgende:
jep, coolermaster is voor de ikhebeensimpeleprocessorenweinigverstandvancoolers-enwilgoedkoopeendegelijkecoolerdieerzonderveelproblemenopkan mensen.
hey that sounds just like me! nee ff zonder gein, ben gewoon op et moment niet echt superwelvarend maar wil wel een beetje degelijke stille koeler aanschaffen binnen nu en zo snel mogelijk...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Is balen dat ik geen digicam heb. Heb namelijk met een plastic verpakking van de gamma een soort trechter vorm gesneden en daar een 8mm fan op geplakt.
Is misschien een paar graadjes warmer nu, maar maakt een hoop minder herrie.
Naast mn 7volt mod op mn 230 Watt voeding, is het nu met m'n kast die altijd open staat een heel stuk stiller. :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op donderdag 28 februari 2002 23:37 schreef Karreman het volgende:
Tis gewoon een goeie standaard koeler!
Klaar.

Verwijderd

wat versta je onder een stabiele koeler... :?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 21:40

mvds

Totally awesome!

Ik heb nog een originele slot 1 koeler liggen (Intel stock cooler). Werkt nog prima, en is vrij stil (helemaal schoongemaakt)

Gratis ophalen in Den Bosch.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
bij memo hadden ze laatst slot1 coolers voor €8.62.. was een twinfan slot1 cooler

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-02 11:04

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik had destijds een "Iceberg" koeler op m'n PIII.
Fijn dingetje, met 2 ventilatoren.

Pay peanuts get monkeys !

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Bij de Mediamarkt in Rotterdam hadden ze Titan coolers. Ongeveer 9 per stuk.

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 09:06 schreef obsidian het volgende:
Ik heb nog een originele slot 1 koeler liggen (Intel stock cooler). Werkt nog prima, en is vrij stil (helemaal schoongemaakt)

Gratis ophalen in Den Bosch.
hmm.. Den Bosch is niet echt in de buurt... kan je em ook op de post gooien!? mail me als je wil, syserr@softhome.net

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 21:40

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 01 maart 2002 19:00 schreef syserr het volgende:

[..]

hmm.. Den Bosch is niet echt in de buurt... kan je em ook op de post gooien!? mail me als je wil, syserr@softhome.net
Geen probleem. Ik heb toch geen slot 1 CPU's meer.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb er een ThermalTake GoldenOrb op zitten. Leuk dingetje, ziet er cool uit en houdt de CPU ook lekker cool. Wel Arctic Silver III ertussen... :)
Zie mijn sys-link hieronder voor een plaatje.

Verwijderd

Alpha P3125 zonder fans STIL en KOEL
Pagina: 1