Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

siemens s35 met kpn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht zit ik hier op het verkeerde forum, maar ik wieweet is er iemand met hetzelfde probleem:
Met mijn siemens s35 lukt het me niet om te wappen. Als ik inbel bij kpn krijg ik ondanks alle setting gechecked te hebben incl. password "netwerk reageert niet".

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:04

MaxPoweR

-=StopTech=-

Kijk op www.wapped.nl

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

en zorg dat je je username als 065----- intikt en niet +3165----

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
maxpower en backslash32 bedankt voor de tips
mijn mobieltje wapt!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 17:07
Dit klinkt dom, maar is wel het probleem! JE moet de profielnaam wijzigen. Er staat nu M-Info, (grote i) en moet worden M-info Voila, het werkt...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jeezus, ik wist dat die dingen buggy waren maar zo erg...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 17:07
Grappig he? Ik krijg per dag zo'n 5 klanten (werk bij kpn) die er problemen mee hebben

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1