Iemand ervaring met een w-linx 16poorts 10/100 19"

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:10
Denk er namelijk over om die te kopen maar weet niet oftie wel zo goed is. Goedkoop in iedergeval wel..

En voor mij is het goed alstie beter is dan een hub en dual speed switching.

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

hmmm wat wil je ermee doen ? thuis of op het werk ?

deze bedoel je ?
http://www.w-linx.com.tw/products/network/ds816abg.htm/

slecht is tie denk ik niet, plug & go .. wil je echter meer controlle zo als bepalen of je bv je server(s) op 100 zet en je clients op 10 of meer van dat soort grappen tja .. dat zit er niet in.

je zal snelheids configuratie bij de indivudele client(s) moeten doen. maar ja het ligt aan je doel en toepassing .. is het voor een huis netwerk of om over te gamen is het geen slechte ..

maar ik denk dat je meer moet kijken wat je er mee wilt gaan doen en dan van daaruit je keuze maken ..
als je zegt wat je ermee wilt doen dan kan ik je iets beter advies geven dan alleen .. dit

Tja vanalles

• raymonvdm
het is voor thuis.

beetje gamen en vooral kopieeren van dingen want dat gaat met die accton 10mbit die ik nu heb wel heeeeeeel langzaam enne ja manageded (hoe je dat ook schrijft)

zou wel leuk zijn maar daar heb ik het geld niet voor over!!

op het werk hangt trouwens alleen cisco en 3com en dan van

cisco 1900 tot 4006
en van 3com officonect tot 3300 superstack (en die zijn helaas getelt en er is er dus geen een over ;-(((

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:28

pistole

Frutter

waarom 19" rack mountable voor thuis?

of heb je een 19" rack staan dan :9~
[edit]
oh... ik snap het al :)
Als ie "over" is dan zou ik hem lekker meenemen

Ik frut, dus ik epibreer

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

ach denk dat als het voor thuis is en je hebt wat aan al die 16 poortjes .. en je kan het niet laten liggen .. DOEN.

echter als je maar 8poorts nodig hebt en je ziet die goedkoper in de winkel en die is ook 10/100 switchs (geen hub) switching hub zou ook nog kunnen maaruh dan gewoon doen switch is altijd beter en sneller dan hub ..

Tja vanalles

• raymonvdm
ik heb inderdaad een 19" rack thuis staan *D

Enne heb er nu een 12 poorts accton hub (3com onderdeel)
in hangen maar ik had al berekend dat 8 te weinig is en dan 16 beetje veel is maar beter te groot dan te klein want 12 poorts schijnt nogal zeldzaam te zijn en dan is het vaak goedkoper om een 16 te kopen in plaats van een 12 als je kijkt naar de prijs per poort verhouding :Y)

Verwijderd

Heb je deze gekocht, ik heb er zeer slechte ervaringen mee!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
ik heb deze: Afbeeldingslocatie: http://www.w-linx.com.tw/products/network/sw16ar.jpg

en dat is de SW-016

geen problemen mee, plug & werken.
Pagina: 1