betekend het nou dat ik vandaag al 3 gig aan data verkeer heb opgeleverd?
weet trouwens niet waar ik dit moet posten dus denk ik maar hier

Verwijderd
Verwijderd
Hmmm, misschien dat ie aan de hand van het gemiddelde de rest van de maand extrapoleert en op die manier op een schatting komt van wat je deze maand gedownload hebt?Op donderdag 28 februari 2002 22:39 schreef djspot het volgende:
heb het proggie vandaag geinstaleerd en de teller stond vanochten zero (0)
Die conclusie trek ik ook, dus ik zou maar eens wat rustiger aan doen met al dat downloaden....Op donderdag 28 februari 2002 22:48 schreef Pc123 het volgende:
Het staat ook bij last reboot, het is dus idd sinds vandaag!
hehe jah dat zal ik doen:) maar mijn pc reboot maybe 1 keer in de week dus dat zou nog niks hoeven te zeggen maar vadaag toevallig welOp donderdag 28 februari 2002 22:57 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Die conclusie trek ik ook, dus ik zou maar eens wat rustiger aan doen met al dat downloaden....
mmm nee niet dat ik weetOp donderdag 28 februari 2002 23:10 schreef EmBee het volgende:
ok je hebt zeker ook files zitten pompen via het interne netwerk ??
mmm jah goed idee:)Op vrijdag 01 maart 2002 00:09 schreef RutgerFR het volgende:
Is het niet slimmer om je IP ff weg te editen?
jullie zijn veel te slimOp vrijdag 01 maart 2002 10:51 schreef EmBee het volgende:
host je plaatje dan ook maar ergens anders want als je de eigenschappen van het plaatje bekijkt, zie je da thij host op dezelfde IP dus z`n eigen server :-)
No production networks were harmed during this posting
nou ik weet wel zeker van niet want 4 dagen later vandaag dus is het opgelopen naar 14000 mb oftwel 14 gigOp zaterdag 02 maart 2002 12:09 schreef paella het volgende:
Volgens mij gaat het hier om bits en niet bytes. Dat scheelt een slok op een borrel
[correctie: ik weet het zeker]
je weet toch zelf wel of je 14GB heb gedownload, lijkt me wel vrij duidelijk, dan is je hdd een beetje vollerOp zaterdag 02 maart 2002 15:33 schreef djspot het volgende:
[..]
nou ik weet wel zeker van niet want 4 dagen later vandaag dus is het opgelopen naar 14000 mb oftwel 14 gig
[afbeelding]
Verwijderd
Er staat een kleine "b" en ik heb hetzelfde programmatje hier en die staat ingesteld op een grote "B". Bits en bytes... klik met je rechtermuistoets op het AnalogX schermpje, kies voor configure, en zet "Display values in" in op "Bytes (harddrive, files, etc)".Op zaterdag 02 maart 2002 15:33 schreef djspot het volgende:
[..]
nou ik weet wel zeker van niet want 4 dagen later vandaag dus is het opgelopen naar 14000 mb oftwel 14 gig
[afbeelding]
No production networks were harmed during this posting
hey bedankt mate!!Op zaterdag 02 maart 2002 18:15 schreef martijntje het volgende:
ik. En dichttimmeren zoals ik toen straks al zei.
martijn@lindonline.nl
haal die netbios shit van je chello kaart af.
ps: ik had hier nog een pdfje van 100 pagina's liggen. Had hem bijna naar jou printertje gestuurd.