Op vrijdag 01 maart 2002 18:30 schreef KnetterGek het volgende:
gaat de topicstarter daar wel z'n hlh.exe unloaden van te voren? want ik vrees toch dat ik eens ga rondvragen hoe je IRL heet en of je zonder cheats ook zo hard gaat falen daar.
haha, goeie, ik zal het ff voor je uitleggen hoe het zit.
laat me raden, jij hebt deze info van een andere admin, ik weet ze naam en server niet meer (ik dacht iets met utrecht ofzo)
Hij was dus (een van) de eerste die CSguard had, en ik had hem gemaild of ik dat uit mocht proberen en we hadden wat afgesproken dat ik die middag op zijn server met met cheats zou rondlopen om te kijken of het echt werkte. ik werd dus gebanned, haalde de cheat van me disk en ik was weer unbanned.
zo is het dus gegaan.
maar ik begrijp uit de tekst dat jij ook komt? nou, das mooi, dan kunnen we het ffkes fijn uitpraten. en je mag me hele disk dan bekijken hoor lieverd
en als ik zou cheaten, zou ik wel wat inteligenter cheaten (cq OGC) en ga nu niet liggen poepen dat ik alles van cheats afweet DUS ben ik cheater, want ik ben serveropp (cs.servecs.net:27015) en ik MOET dat wel weten om de anticheat goed te maken/laten werken.
BTW we hoeven geen cheater2.wmv

want ik vrees toch dat ik eens ga rondvragen hoe je IRL heet en of je zonder cheats ook zo hard gaat falen daar.
rondvragen? doe niet moeilijk joh, mijn naam is Chris Dekker
en ik faal prolly best wel hard, ik bezit nou niet zo'n skill dat je zegt: "wow, het is CU2morO, da über-1337-heady-man" ofzo

ik zal gerust wel zuigen dan zondag (ksta ook maar 60e/70e @ strikerz

) maar ik speel voor de fun, en waar is de fun als je met ogc op aim+shoot alleen maar hoeft te lopen?
BOTTOM LINE: CHEATERS ZUIGEN
edit:
en als je er toch naartoe gaat, geef mij het adres dan ff
en GoT is niet bedoeld om zulke misverstanden uit te praten, icq me eens (75535497), dan hebben de andere er geen last van
ZO, EN NU WEER ONTOPIC