<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 13:39 schreef RubZie het volgende:
Ik log bewust nooit in enzo omdat ik geen zin heb in gezeik met dat anderen mn wachtoowrden weten.[/quote]Zolang jij niet vergeet uit te loggen komt niemand achter je password.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Elke keer als ik een bericht post typ ik dus opnieuw mn naam in enzo. Als ik echter op prefs ram gaat ie wel gewoon keurig naar mijn eigen prefs... Das raar toch?[/quote]Preferences zijn niet aan een user gekoppeld. Ook mensen die geen account hebben kunnnen preferences instellen. Dit werkt met een cookie. Dat je preferences bewaard blijven betekent dus niet dat je stiekem wel bent ingelogd ofzo.
Ik log bewust nooit in enzo omdat ik geen zin heb in gezeik met dat anderen mn wachtoowrden weten.[/quote]Zolang jij niet vergeet uit te loggen komt niemand achter je password.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Elke keer als ik een bericht post typ ik dus opnieuw mn naam in enzo. Als ik echter op prefs ram gaat ie wel gewoon keurig naar mijn eigen prefs... Das raar toch?[/quote]Preferences zijn niet aan een user gekoppeld. Ook mensen die geen account hebben kunnnen preferences instellen. Dit werkt met een cookie. Dat je preferences bewaard blijven betekent dus niet dat je stiekem wel bent ingelogd ofzo.
Eh ik snap het nog niet helemaal denk ik.
Ik log dus idd niet in uit paranoide veiligheidsoverwegingen (
), maar ondertussen wordt er ongevraagd een koekje bewaard waarmee ik (en iedere andere persoon op dezelfde computer, daar gaat het me natuurlijk om) mijn profile kan editten?
Uit de faq wordt me dit ook niet duidelijk, dus if you would, thenx
Ik log dus idd niet in uit paranoide veiligheidsoverwegingen (
Uit de faq wordt me dit ook niet duidelijk, dus if you would, thenx
Je haalt profile en prefs doorelkaar.
Profile en preferences staan inderdaad los van elkaar. Ook als je niet geregistreerd bent, heb je preferences.
AHAAAAAAAAAAAAAAAAAA, nu ik snap. Ookm iemand die niet ingelogd is kan fijn prefs editten die dan dus alleen die browsersessie werken oid?
Pagina: 1