Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Volg de met rood tape beplakte draden.
top! en ga zo door!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Wat is het merk van die video kaart? of iets dergelijks. ik kan misschien nog aan een lcd scherm komenOp donderdag 28 februari 2002 22:22 schreef Oizo het volgende:
Over het scherm het is een 11" LCD waarvan ik niet weet waar die uit komt. Ik heb via via een soort van ISA videokaart weten te bemachtigen waar ik hem op aan kan sluiten. Het moet dan eerst naar een soort van converter. En dan pas naar de LCD.
[afbeelding]
Meh!
Het is een KD-2700 (V8, Rev 1.1) kaart met daarop een Chips F65535a chip. (Chips is nu van intel kwam ik achter maar de drivers staan nog netjes op de intel site)Op donderdag 28 februari 2002 22:28 schreef Pnhers het volgende:
[..]
Wat is het merk van die video kaart? of iets dergelijks. ik kan misschien nog aan een lcd scherm komen
ja er moet een convertor op (de groene printplaat aan de linker kant) en hij zou best eens van een laptop kunnen komen. (zou nie weten waar anders van) Het heeft me dan ook een aardige tijd geduurd voordat het allemaal werkte. (vooral die ISA kaart moest ik lang naar zoeken)Op donderdag 28 februari 2002 22:40 schreef joukehofman het volgende:
dus er moet een converter op? komt hij van een laptop? is zeker wel heel netjes gedaan
Dus begrijp ik het goed? Je hebt een lcd scherm (maakt ff niet uit waarvan) dan heb je een video kaart (merk maakt niet uit) en die sluit je aan op een convertor en die sluit je aan op het scherm?Op donderdag 28 februari 2002 22:43 schreef Oizo het volgende:
[..]
ja er moet een convertor op (de groene printplaat aan de linker kant) en hij zou best eens van een laptop kunnen komen. (zou nie weten waar anders van) Het heeft me dan ook een aardige tijd geduurd voordat het allemaal werkte. (vooral die ISA kaart moest ik lang naar zoeken)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Jup zo werkt het. Ik dacht zelf eerst dat dat nooit ging werken. (ben ik blij dat ik het soms mis heb)Op donderdag 28 februari 2002 22:46 schreef joukehofman het volgende:
[..]
Dus begrijp ik het goed? Je hebt een lcd scherm (maakt ff niet uit waarvan) dan heb je een video kaart (merk maakt niet uit) en die sluit je aan op een convertor en die sluit je aan op het scherm?
Ik heb geen idee, ik heb van een kennis die ISA kaart gekocht en daar zat de converter al bij. (was btw fl. 5,-)Op donderdag 28 februari 2002 22:49 schreef epsilon het volgende:
waar kan je zo'n converter halen ?
Verwijderd
Das gewoon dik mazzel...Op donderdag 28 februari 2002 22:53 schreef Oizo het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb van een kennis die ISA kaart gekocht en daar zat de converter al bij. (was btw fl. 5,-)
Wat is het merk van die video kaart? of iets dergelijks. ik kan misschien nog aan een lcd scherm komenOp donderdag 28 februari 2002 22:22 schreef Oizo het volgende:
Over het scherm het is een 11" LCD waarvan ik niet weet waar die uit komt. Ik heb via via een soort van ISA videokaart weten te bemachtigen waar ik hem op aan kan sluiten. Het moet dan eerst naar een soort van converter. En dan pas naar de LCD.
[afbeelding]
oeps dubbelpost
Dit staat al in de topicOp donderdag 28 februari 2002 23:00 schreef Pnhers het volgende:
[..]
Wat is het merk van die video kaart? of iets dergelijks. ik kan misschien nog aan een lcd scherm komen
JupOp donderdag 28 februari 2002 23:11 schreef MoNkToNk het volgende:
Supermod![]()
, de laptop zal van de aardbodem verdwijnen
Alleen de afwerking vind ik een beetje bagger.
Maar ja, voor een Inet router is dat kassie wel lekker klein geworden... En dat LCD schermpie heb je zekerz mzzl mee
TOP en keep on tha good work!!!
diez echt wel stoer!
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Hoe doe je dat, ik zie namelijk maar 1 netwerk kaart of is je netwerk coaxiaalOp donderdag 28 februari 2002 21:52 schreef Oizo het volgende:
....maar hij hoeft hier ook alleen maar internet te delen. (En dat doet ie wel aardig goed
Verwijderd
Als ik nou ook een koffer zou maken ben ik dan aan het nadoen in de zin van lekker sneu of niet.......? het idee is gewoon vet!
Graag jullie reactie
heelaas is mijn netwerk coaxiaalOp donderdag 28 februari 2002 23:23 schreef DRaakje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ik zie namelijk maar 1 netwerk kaart of is je netwerk coaxiaal
Meteen/gewoon doen, voor mij waren er ook al 10tallen koffermods.Op donderdag 28 februari 2002 23:32 schreef jos_willem het volgende:
Hey die koffer is echt vet... ik heb zelf een systeempje over
Als ik nou ook een koffer zou maken ben ik dan aan het nadoen in de zin van lekker sneu of niet.......? het idee is gewoon vet!
Graag jullie reactie
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Nope. (behalve dan dat ie in de kelder gestaan heeftOp donderdag 28 februari 2002 23:53 schreef Falcon het volgende:
damn, ik moet ook eens zo'n beeldschermpje zien te krijgen, echt geen id waar ie vandaan komt???
heel erg
Tomorrow whe going to take-over the world, Pinky!
War is the only proper school of the surgeon.
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Maar zou je eens iets willen posten over dat converterkaartje??
Misschien close-up foto en/of typenummer/merk enz??
Bestuh!!
Ik zal foto's posten als ik weer thuis ben. (uur of 18:00)Op vrijdag 01 maart 2002 10:01 schreef MadCue het volgende:
Heey, toffe mod!!:9~
Maar zou je eens iets willen posten over dat converterkaartje??
Misschien close-up foto en/of typenummer/merk enz??
Verwijderd
wat dacht je ervan om eens in dat kleine berichtje heeeeeelemaal bovenaan te lezenOp vrijdag 01 maart 2002 10:43 schreef Sjoak het volgende:
wat zit er nou in >?
supervette mod man! spijtig dat je met een isa-kaartje moet werken welHet is een P90@120 met 132mb ram en een 840mb hd, niet veel maar hij hoeft hier ook alleen maar internet te delen.
Is lezen nu echt zo moeilijk dan?KNIP
Het is een P90@120 met 132mb ram en een 840mb hd, niet veel maar hij hoeft hier ook alleen maar internet te delen. (En dat doet ie wel aardig goed
/Edit
Dubbelpost
/edit
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Eigenlijk zou je er nog 1 moeten maken maar dan met goede hardware erin perfect voor lan's met zo'n beeldscherm erin.
Krijg je allemaal van die loeders! beehhOp vrijdag 01 maart 2002 16:32 schreef SilverBolt het volgende:
Vet ding.
Eigenlijk zou je er nog 1 moeten maken maar dan met goede hardware erin perfect voor lan's met zo'n beeldscherm erin.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ik heb wel een IDEE een computerbed mod
Verwijderd
MY
GOD
dit is een van de vetste mods ooit
Gooi er ff een Athlon XP en een GF3 in, en ga dan maar awards gaan winnen op LAN party's
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Neemt lekker weinig plek in enzo.
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
ding draai ik nu op 800x600 en dat werkt wel lekkerOp zaterdag 02 maart 2002 13:53 schreef klown het volgende:
Welke resolutie draai je op dat ding, zodat het ook nog een beetje normaal te lezen is?
Er zijn verschillende draadjes geweest of het mogelijk was om een laptop lcd scherm op een videokaart aan te sluiten. En zover ik weet ben jij de eerste die dat gelukt is.
Dus ik denk dat er verschillende mensen zijn die hier wel oor en oog naar hebben incl ik zelf.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens !!!!!!!!!Op zondag 03 maart 2002 13:05 schreef Snurp het volgende:
Kan je misschien wat meer info over die convertor geven. bv merk, type nummer. close-up pix, print layout en als je je verveeld een schema maken.
Er zijn verschillende draadjes geweest of het mogelijk was om een laptop lcd scherm op een videokaart aan te sluiten. En zover ik weet ben jij de eerste die dat gelukt is.
Dus ik denk dat er verschillende mensen zijn die hier wel oor en oog naar hebben incl ik zelf.
Same here, komen hier nogal eens wat vragen langs over die dingen, en elke keer moet ik antwoorden dat het bijna niet te doen is omdat die kaarten zo verschrikkelijk duur zijn..... Jij schijnt een oplossing te hebben gevondenOp zondag 03 maart 2002 13:05 schreef Snurp het volgende:
Kan je misschien wat meer info over die convertor geven. bv merk, type nummer. close-up pix, print layout en als je je verveeld een schema maken.
* Bluppy2 wil ook wel maar heeft een erg lege bankrekening
ik heb overigens ook wel intresse in hoe jij die lcd hebt aangesloten...
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Op zondag 24 maart 2002 15:36 schreef bluppy2 het volgende:
ziet er vreselijk kewl uit..
* Bluppy2 wil ook wel maar heeft een erg lege bankrekening
ik heb overigens ook wel intresse in hoe jij die lcd hebt aangesloten...
Erg gaaf gedaan!
Maar ik zou inderdaad ook heel erg graag meer willen weten over die 'convertor-kaart' omdat je volgens mij de eerste bent die dit voor elkaar heeft gekregen.
Please share the knowledge with your fellow tweakers
Volgens mij heb je hier wel wat aan:Op zondag 24 maart 2002 17:00 schreef Glorfindel het volgende:
[..]
Maar ik zou inderdaad ook heel erg graag meer willen weten over die 'convertor-kaart' omdat je volgens mij de eerste bent die dit voor elkaar heeft gekregen.
Please share the knowledge with your fellow tweakers![]()
http://www.earthlcd.com/controllers.htm
Ze verkopen zowel 'inbouw' LCD's als controllers,
ze zijn alleen iets duurder dan de Fl. 5,- die die
gozer betaald heeft
Verwijderd
U R A GOD ! dit is volgens mij nog nooit iemand op t.net gelukt.
Ik heb nog een LCD (14'' 1024x768@32bit
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Waar haalt iedereen die LCD schermen vandaan trouwens... Ik zie ze alleen op die sites in de states en dan altijd voor veel te veel....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Is op dezelfde site ook te vinden: http://www.earthlcd.com/controllers.htmOp dinsdag 26 maart 2002 19:22 schreef Joep18 het volgende:
hoe kom je aan die converter voor dat lcd scherm ???
maar hij heeft ze viavia (ik wil ook zo'n
Het is lastig om je specs up to date te houden
Verwijderd
Staan ene hoop van dat soort kaartjes, ben nog aan uitzoeken welke ik voor mijn LCD nodig heb.
http://www.dr-berghaus.de/flatpanel/
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
vet stylie man!.. kan je er ook nog een 2e monitor op aan sluiten ?!
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik wou eerst eigenlijk bij een topic vragen of je ook een lcd van een ander merk op een laptop kan zetten maar nou dat ik weet dat ik ook zo'n convertor heb en nooit wat mee deed omdat ik die 2 jaar terug heb gekregen bij een sloop pc voor een mod alleen nou snap ik niks van die aansluiting op die converter (heb daar niet zo ervaring mee) heeft iemand mischien een schema ofzo.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()