Toon posts:

hp 920c vraag mbt. 'beugeltje'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij het verwisselen van cartridges zag ik dat er tussen de pinnetjes van 'slot' waar de kleurencartridge in moet een grijs beugeltje zit .. schijnbaar om de cartridges te beschermen tegen de 'scherpe' contactpuntjes ..

het viel me op dat dit beugeltje ontbreekt bij de 'slot' van de zwarte cartridge - kan iemand controleren op zijn HP of dit normaal is of dat ik te maken heb met een productiefoutje - aangezien die cartridges een klein fortuin kosten .. kan ik wel wat extra bescherming gebruiken - :)

Alvast bedankt!

• W4rlock
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2014
Hmmm... heb hier een HP 880C... maar geen "beugeltje" zoals je dat noemt of iets wat er op lijkt..

post anders een een pic

Verwijderd

ik heb ok een 920c, je bedoelt een verticaal balkje, tussen 2 rijen pinnetjes. Moet je toch eens onderin je printer zoeken, want bij mij zit tie er wel. Ik zou zeggen kijk ff naar je cartridge, of er diepe putten inzitten. Ga anders ff terug naar de winkel: HP heeft een hele goeie service.

Btw, die balkjes zijn niet om de cartridge te beschermen, maar om te zorgen dat wanneer jij je cartridge naar beneden duwt, de pinnetjes niet afbreken/buigen

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Op donderdag 28 februari 2002 23:07 schreef gilseboer het volgende:
HP heeft een hele goeie service.
Whahaha roflmaopimp :+

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 23:12 schreef gjrebels het volgende:

[..]

Whahaha roflmaopimp :+
Beter dan Canon en Epson iig, ik spreek uit ervaring

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor het snelle antwoord! Echter - ik krijg verschillende antwoorden ... jij (gilseboer) hebt dus bij zowel achter de kleuren als zwarte cartridge zo'n beugeltje zitten. En niet alleen achter de kleuren cartridge zoals ik.

via mail bereikte mij het antwoord dat het beugeltje alleen achter de kleurencartridge zit... dunno I'm confused - Ik heb meer input nodig :)

dat dingetje lijkt ervoor te zijn om de cartridge of op z'n plaats te houden of de pinnetjes cq. cartridgestrip te beschermen..

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

wees gerust wij hebben ook een 920 en daar zit er ook geen bij de zwarte cardridge
Pagina: 1