Op vrijdag 01 maart 2002 20:08 schreef Masterdam het volgende:
ehm... sorry, alles wat een beetje het maximale uit die comp trekt is al zo'n beetje wel genoemd volgens mij...
Als je een seriele null-modem kabel koopt (kost tientje ofzo nieuw) kan je veel vette DOS-spelletjes ook nog doen.
Aanrader: F29 Retaliator.
Draait op een 386 perfect (op 286 ook wel, maar wel traag) HEEL mooi voor die tijd, in 3D vliegen op 2 comps en elkaar uit de lucht knallen

edit: ohja, een aantal voetbalspelletjes willen er ook nog wel op draaien denk ik, op de P200 bij ons (1MB built in video) draaide Fifa 99 wel leuk volgens mij

UT draait trouwens ook, als je 15fps nog speelbaar vind

Retal heb ik nog steeds op mn hoofd-pc staan, superspel
Fifa99 is een goed id, maar in 98 had je nog zaalvoetbal dat was ook erg leuk
Op vrijdag 01 maart 2002 20:09 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want A2 Racer is nog niet genoemd.

Heb ik ook liggen, is niet echt mooi zonder 3dfx en later heb ik m met een banshee gespeelt en toen ging deze racer weer veel te snel
Op vrijdag 01 maart 2002 20:00 schreef Tweaker-Willem het volgende:
ToCa touring car champion ship is ook wel geinig op zo'n peeceetje te spelen..
Heb wel toca 2 maar die draaide voor geen meter op de matrox millenium
[quote]
NFS 3 was pas leuk met een 3dfx en dat heeft die S3 niet geloof ik. Ik speelde dit vaak op mijn p2 233 zonder 3dfx en dat was al zeer kut...Als er dan een auto voor je door het stof reed, dan dropte je fps echt naar 3 ofzo
[/qoute]
Ik heb die vroeger idd gespeeld met de s3 virge, ging aardig, maar toen ik het spel bij een vriend op de voodoo II zag ging er een wereld open, jemig wat was sat een verschil
In d3d mode zag nfs er op de s3kaart aardig uit maar was te langzaam, dus altijd in software renderer