Toon posts:

Girotel werkt niet IVM modem zonder drivers!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

mijn ouders hebben een packard bell ixtreme met kabel internet, er moet weer girotel op (voor online rekeningen betalen enz.) maar dat werkt alleen met een normaal modem op de telefoonlijn. nou moet ik dus het modem weer installeren maar die doet het niet. :(
ik heb hardware detectie gedaan, werkt niet, verschillende drivers erop, werkt niet.
dus ik naar de PB site en ga op zoek naar de juiste drivers, 2 verschillende gedownload, allebei doen ze het niet. |:(

Wat moet ik doen om dat modem aan de praat te krijgen?
(ps, hij heeft het wel gedaan voordat pc werd geformatteerd.)

Thanx! :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
omzetten naar Girotel Online. Izze via Internet.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
mijn daddie kwam net met het idee om naar postbank.nl te gaan, daar konden we de nieuwere versie van girotel downloaden en die kan op kabel.
en kabel is al geïnstalleerd dus dan werkt girotel wel.

ok, nu een andere vraag,

ik heb kabel, van wanadoo casema, die van 512Kb/s
maar als ik een liedje van 4mb wil downloaden hoort hij daar max 10sec over te doen maar bij mij is dat een DIK kwartier.
het internet is echt ZOOOOOOO traag, ik heb steeds time-outs, het inet stop dan gewoon voor halve tot 5min.
en inet sowieso is traag, pagina`s openen duurt echt halve min terwijl het er vrijwel meteen moet zijn, net als het downloaden van een klein bestandje.

Waarom is het internet zo traag?
ik ken zat mensen met hetzelfde inet als ik en die zijn 30 keer zo snel met alles. :?

hoe kan dit? :?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 28 februari 2002 21:34 schreef havana het volgende:
omzetten naar Girotel Online. Izze via Internet.
Girotel online heeft nadelen, waarvan de beperkte historie het belangrijkst is. En bovendien is GT online 's avonds traaaaaaag.