Toon posts:

Sony FX501 serie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dat de duron serie heet kan worden wist ik. Maar dit is toch niet normaal?

De FX501 heeft een 1Ghz duron. In 2 weken zijn er al 2 van deze notebooks naar de leverancier terug gestuurd.

Reden : Verbrand :'(

Onderkant was gloeiend heet en je kreeg een soort "soldeer lucht" uit de notebook. Vervolgens deed de notebook niets meer. Dit was na 2 uur werken op de notebook. Dat na het probleem met verkeerde software op de systemen (De standaard geinstalleerde systemen draaien maar op 600Mhz i.p.v. 1Ghz) geeft je toch een verkeerd beeld van Sony.

Ik vind dit echt zwaar slecht. Naja, volgende week weer 2 nieuwe voor de klanten. Nu hopen dat die Dell en Asus notebooks met een 1Ghz proc. het langer uit houden. :D

Zijn er andere mensen met dezelfde ervaringen i.c.m een 1Ghz proc?

• W4rlock
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2014
Lijkt me een kwestie van falende koeling of gewoon een slecht ontwerp kwa koeling... zelf gelukkig nog nooit gehad ;)

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33
Tja, mijn Sony 1Ghz PIII-M heeft nergens last van... toch een slechte beurt voor Sony, en voor AMD natuurlijk - hierdoor wordt hun "hete" imago wederom versterkt.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:04
Ik ben van plan deze laptop over een tijdje te kopen, maar als ik dit nu lees ;(

Zijn er al meer verhalen over deze problemen bekend? En wie heeft de sony FX501 al, en wil wat vertellen over de gehele kwaliteit van dat ding? Zo zou ik graag de accutijd willen weten, want ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in met AMD. Sony geeft hier overigens 2:15 uur voor op...

• Rickbv
nobody? ;(

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Ik heb een Sony FX405 met Athlon 1GHz en die doet het nog steeds goed. Hij word wel flink heet, maar ondanks dat hij soms uren achter elkaar aanstaat heb ik nog nooit brandlucht ofsjo geroken...

Ik gebruik btw wel altijd die uitklapbare pootjes die aan de achterkant zitten, zodat de warmte beter weg kan...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Rickbv
Voor de FX405 stond toch 1:25 als accutijd? Komt dit ook een beetje overeen bij jou?

Ik zelf hoop dat de FX501 iets minder warm wordt, maar dat zal dan wel niet. 'k Vind het niet zo prettig, zo'n tosti-ijzer op je schoot...
Pagina: 1