Toon posts:

raamstickers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, ik kan aan stickers komen voor onder ander andere op je window. Ik heb vanavond een paar testafdrukken opgehaald en dat ziet er niet slecht uit. Als je interesse hebt stuur je plaatje maar op en vermeld het formaat erbij en de kleur waarin je hem wilt hebben. Ik krijg morgen de prijzen te horen dus die komen nog.

Als je interesse hebt geef me dan maar een mailtje

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

Felyrion

goodgoan!

euh... plaatjes?

wat moet ik me hier precies bij voorstellen?
ik heb misschien wel interesse.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ehem :? Window etches? Heb je pics?

BTW: Sorry, maar je naam is raar, hier loopt nog een George Dobbeljoe Bush rond. Aangezien hij senior user is, zou jij je nick niet veranderen :?

Verwijderd

Topicstarter
plaatjes heb ik nog niet kunnen maken die komen morgen en ja het zijn window-etches

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 21:33 schreef george-bush het volgende:
plaatjes heb ik nog niet kunnen maken die komen morgen en ja het zijn window-etches
Mooi, wachtend in spanning (inkoopactie mogelijk??).

Verwijderd

Topicstarter
Inkoopactie, dat ligt helemaal aan de belangstelling voor de window-etches. Ik denk dat de kans wel groot is dat ik een inkoopactie hou, want ik denk dat er hier best wel wat users zijn die interesse hebbben. Ik maak morgen even ee paar foto's van de etches en die post ik in de loop van de avond.

Verwijderd

heee broer, mail me die foto's ff van die etches ben wel benieuwd???

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik heb er ook wel intresses in...

Verwijderd

klinkt interessant...

ik wacht af............. 8-)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
* FragFrog heeft interesse!

Maarre, dat zal dan idd wel een eigen pic moeten zijn, want heb 3 vrij kleine raampjes ipv 1 grootte, groot kannie dus :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

[n00b] Is het echt een sticker (plaksel) , of z`n raam-sticker (op een echt ruit(geen plaksel) ??

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 19:44 schreef Jeuksel het volgende:
[n00b] Is het echt een sticker (plaksel) , of z`n raam-sticker (op een echt ruit(geen plaksel) ??
Tiz een jeuksel :P
maaruh ik heb MISCHIEN ook wel intresse maar ik wil eerst PICS!

Verwijderd

Topicstarter
het zijn echte raamstickers, die jongen waar ik ze vandaan haal heeft een bedrijf die raam beletteering maakt en van die stickers voor op auto's en dergelijke. Kijk voor mogelijke plaatjes even op http://sjoerd.phoenixstam.org/biohaz/
Alle stickers zijn leverbaar tot een maximum van 60 x 60 centimeter. Alles wat hier dus onder zit is mogelijk.
Foto's komen later in de avond, accu van camera staat nog op te laden

• p-de-geus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 12:07
ik ben misschien geinterreseerd
(wachtenop de foto's dan maar he)

dSLR: Nikon D5300;

Verwijderd

Wanneer zijn de prijzen bekend??
ik wil namelijk die flamable mischien hebben :)
in het WIT als het kan :)
MAAR is nog niet zeker :)
Eerst prijzen weten :)
ennuh vraag ook meteen of het extra kost om van de andere kant van de ruit te kunnen doen dus van uit de binnenkant...
Want mischien denken sommige dat het makkeljk is want je doet hem gewoon andersom alleen dan krijg je van die plekken enzo dus vandaar :)

• TheDataDude
  • Niet online
Hoe groot zijn deze stickers precies? (Heb wel wat vette gezien)

• Cloontje
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

ik heb al een stickert op mijn raam. erg kwel.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 07:55
PRIJZEN! en hoe gaat eht met verzenen en betaling, heb wel interesse!

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

Verwijderd

Topicstarter
de prijs hangt helemaal af van het formaat waarin je de windowetch wilt hebben. Ik kan zo goed als alle kleuren leveren, trouwens ook etches die in het donker oplichten deze zijn alleen iets duurder. Ik heb wel even een probleem met de foto's ik heb ze geupload naar de site van mijn broer maar die kan ze pas morgen op zijn site plaatsen. Voor iedereen met interesse jullie moeten nog even wachten.

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 21:26 schreef Mr. Home cinema het volgende:
de prijs hangt helemaal af van het formaat waarin je de windowetch wilt hebben. Ik kan zo goed als alle kleuren leveren, trouwens ook etches die in het donker oplichten deze zijn alleen iets duurder. Ik heb wel even een probleem met de foto's ik heb ze geupload naar de site van mijn broer maar die kan ze pas morgen op zijn site plaatsen. Voor iedereen met interesse jullie moeten nog even wachten.
Ey stel ik wil
OF
een sticker die vanuit de binnenkant plakt van Hoogte 20 [rest moet natuurlijk aangepast worden :)] Die licht geeft.
OF een sticker die vanuit de binnenkant plakt van Hoogte 20
Die wit is :)

Hoeveel is dan ongeveer de prijs?
ik wil namelijk deze:
http://sjoerd.phoenixstam.org/biohaz/?logo8=on

Verwijderd

Topicstarter
http://boerteun.virtualave.net/Jeuksel/etch.JPG
Hier staan de proefafdrukken die ik heb laten maken.
Prijzen kan ik jullie pas met zeker heid geven als ik bestellingemn krijg maar reken op ongeveer € 5 voor de standaard sticker. Voor de lichtgevende moet ik mijn leverancier bellen. standaard sticker is a5 formaat trouwens.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://boerteun.virtualave.net/Jeuksel/etch.JPG

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 22:00 schreef Mr. Home cinema het volgende:
http://boerteun.virtualave.net/Jeuksel/etch.JPG
Hier staan de proefafdrukken die ik heb laten maken.
Prijzen kan ik jullie pas met zeker heid geven als ik bestellingemn krijg maar reken op ongeveer € 5 voor de standaard sticker. Voor de lichtgevende moet ik mijn leverancier bellen. standaard sticker is a5 formaat trouwens.
En het kan dus niet 20[hoogte]xNOGWAT ?
het moet a5????

Verwijderd

Topicstarter
nee er moet helemaal niks maar de verhouding van de genoemde prijs met het formaat is A5 als je hem groter of kleiner wilt hebben dan stijgt/ daalt de prijs natuurlijk

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 22:14 schreef Mr. Home cinema het volgende:
nee er moet helemaal niks maar de verhouding van de genoemde prijs met het formaat is A5 als je hem groter of kleiner wilt hebben dan stijgt/ daalt de prijs natuurlijk
Aha en kan Jij of iemand anders ff berekenen hoe groot http://sjoerd.phoenixstam.org/biohaz/?logo8=on
wordt als ik de Hoogte 20 wil hebben?

Ennuh kan het nou dat ze van binnenuit plakken of is dat niet mogelijk?

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk kan dit moet ik alleen even overleggen met mijn leverancier maar ik denk dat de techniek hetzelfde is hij moet ze dan alleen gespiegeld maken. denk ik maar daar heeft hij meer verstand van als ik.
Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren.

Verwijderd

Wel een leuk idee en mooie sticker alleen vind ik het jammer dat dat unreal logo weer van diezelfde site afkomt ... dat logo vind ik dus absoluut NIET een perfect unreal logo veel te hoekig :'(

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ook zelf logo's opsturen ik heb die site alleen even als basis gebruikt. Van mijn part stuur je me logo's op die je zelf gemaakt hebt.

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 22:19 schreef Mr. Home cinema het volgende:
natuurlijk kan dit moet ik alleen even overleggen met mijn leverancier maar ik denk dat de techniek hetzelfde is hij moet ze dan alleen gespiegeld maken. denk ik maar daar heeft hij meer verstand van als ik.
Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren.
Dan wil ik graag
http://sjoerd.phoenixstam.org/biohaz/?logo8=on
hoogte 11cm [rest weet ik niet]
Glow in the dark
En van binnenuitplakbaar :)

[Geef mij morgen of wanneer het kan de prijs maar :) ]
Voor de duidelijkheid de order staat pas vast als ik de prijs weet en ermee instem

!!!/me Heb je MSN?] *!!!

Verwijderd

het logo van HL lijkt me wel stoer... pics?

Verwijderd

Topicstarter
Als je interesse hebt in een bepaalde sticker en bepaald formaat stuur dan even een mailtje dan krijg je niet allemaal van die onnodige berichten.
email=vah@planet.nl

• TheDataDude
  • Niet online
En zeer kleine logo's? 3x3 cm ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
dat moet kunnen 3 x3 maar dat ligt er helemaal aan hoeveel bestellinen ik krijg want ik ga niet 1 meter betalen voor 1 sticker van 3x3

• ir_baboon
  • Laatst online: 23-09-2017
Als ik deze stickers op m'n Windows plak dan is m'n monitor helemaal volgeplakt een zie ik geen }:O meer :P

IR better than stupid weasel !!

• Scooper
  • Laatst online: 10-08 21:04
cool, 'k ga misschien zo'n mooi AMD logo op m'n raam plakken :)

Thnx Mr. Home cinema!!

SRK35ZS-W

Verwijderd

kun je ronde stickertjes maken?

• XyonN
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Wat kost het als ik die BioHazard wil hebben A5, binnenuitplakbaar, en ZWART.
tussen de 5 en 10 euro? B-)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

voor je auto ofzo???
lol ik wil mn van binnenuitplakbare hebben voor mn GLowpad :)
[hij moet of wit of glowing als ik wit neem zet ik mn Blacklight aan en heb je een cool effectje :P!]

Verwijderd

Topicstarter
ze kunnen gewoon vanuit de binnenkant plakken dit is alleen even een kwestie van gespeiegld afdrukken. Voor die breedte van dat plaatje van 20 cm hoog moet ik navragen hoeveel dat wordt.

Stickers kunne geleverd worden vanaf 6 x 60 tot maximaal 60 x 60.

Als je refelectie logo's wilt hebben dan kunnen deze niet gespiegeld worden zodat je ze aan de binnekant van je raam zou kunnen plakken.

Reflectie folie is leverbaar in de kleuren:rood, groen, geel
blauw, oranje zilver-wit en zwart.

De prijzen van reflectiefolie zijn 30 € de meter incl. btw
Pagina: 1