Audigy, digitaal en analoog tegelijk

Pagina: 1
Acties:

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

bladebla

<Piéééép>

Topicstarter
Met mijn sb-live, waarvan het rechter kanaal voor kapot is gegaan maar dat terzijde, kon ik altijd de digitale uitgang en de analoge uitgang tegelijk gebruiken.
Met mijn nieuwe Audigy werkt dit niet meer. Pas als ik 'digital only' aanvink komt mijn DD/DTS receiver in actie, maar gaan de analoge uitgangen van mijn pc boxjes aan hangen uit.

Heeft dit met te maken met de 5.1 mogelijkheden op de Audigy dat dit niet meer tegelijk kan? Mijn live had namelijk geen DD decoder aan boord.

Dit switchen vind ik nogal irri, en dan ga ik toch maar weer ruilen voor een live.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Verwijderd

Helaas, maar Digital Only moet aangevinkt staan.
Heb zelf een Inspire 5700 en laat alles via de Digital DIN lopen, maar Digital Only moet hier voor aangevinkt staan

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bij mijn live is het op het moment zo dat ie beide doet, maar bij een vorige windows install, toen ik ook liveware had geinstalleerd werkte de digital out alleen als digital output only aanston, misschien helpt klooien met drivers/andere dingen toch, wellicht iets om voor te leggen aan helpdesk@creativelabs.com?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

hier bij ExtremeTech zie je (in de eerste alinea van de pagina) dat digital+analog tegelijk gewoonweg niet mogelijk is, ze hebben het nagevraagd bij CreativeLabs.

Bij digital output werkt alleen de headphone (= analoog) wel.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

bladebla

<Piéééép>

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 23:03 schreef limoentje het volgende:
hier bij ExtremeTech zie je (in de eerste alinea van de pagina) dat digital+analog tegelijk gewoonweg niet mogelijk is, ze hebben het nagevraagd bij CreativeLabs.

Bij digital output werkt alleen de headphone (= analoog) wel.
Thnx. Die pagina had ik toevallig al even onder ogen gehad, maar heb er waarschijnlijk over heen gelezen. Een mailtje naar support is dus niet meer nodig. Nu moet ik alleen beslissen of ik de moeite wil nemen om te switchen afhankelijk waar ik het geluid heen wel sturen...hmm...

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60