Hey kan iemand me toevallig vertellen hoe ik een dode CDWR weer tot leven kan wekken ?? Ik heb een Lite-on 24103S(24*10*40). Het deed het perfect wat betreft het lezen van CDz maar toen in een CDtje wilde brandu ging me hele systeem op toeren...het crashde ...Na reboot zag me Bios me CDWR niet meer en ik kon er nix mee..(behalve als papierpress) De lade enzo gaan niet open, maar de lamp van de CDWR brand nog wel........
Als of het niet genoeg is heeft de Lite-on me Sony 32 speed Cdrom ook de zelfde ziekte gegeven (ze zaten op de zelfde IDE poort...dus als master/slave..) als ik ze verander van de poorten dus dat ze slave zijn van me HD dan ...ziet me BIOS me HD niet meer......dus ik weet er ff geen raad mee HEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als of het niet genoeg is heeft de Lite-on me Sony 32 speed Cdrom ook de zelfde ziekte gegeven (ze zaten op de zelfde IDE poort...dus als master/slave..) als ik ze verander van de poorten dus dat ze slave zijn van me HD dan ...ziet me BIOS me HD niet meer......dus ik weet er ff geen raad mee HEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!