I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
je snapt het probleem van de boxen dus al.
Maar apparaten bevatten een Transformator die ook een groot magnetisch veld opbouwen
Als ik voor de garantie ga, dan ben ik vast mijn mooie monitortje 8 weken ofzo kwijt? iemand ervaring met Sony garantie?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Lees net op de site van sony dat ze voor monitoren geen on site garantie geven lijkt het.
gedoe!
Verwijderd
Ik heb ervaring met Sony "garantie". Een nieuwe monitor kun je vergeten. Enige wat ze zullen doen, is em innemen en een paar instellingen veranderen, waarna je em net zo kut terugkrijgt. Of je krijgt de mededeling: "ja meneer, dit valt binnen de specificaties".Op donderdag 28 februari 2002 20:52 schreef Dinictus het volgende:
Er staat nog een printer naast maar die staat op zich op een redelijke afstand. ik zal hem even verwijderen, kijken of dat iets uitmaakt.
Als ik voor de garantie ga, dan ben ik vast mijn mooie monitortje 8 weken ofzo kwijt? iemand ervaring met Sony garantie?
Hebben ze hem wel opgehaald etc.
Verwijderd
Of je krijgt de mededeling: "ja meneer, dit valt binnen de specificaties". En nee, ophalen doen ze ook niet aan, je mag em komen brengen naar Badhoevedorp. Sorry als ik een beetje bitter overkom, maar dit is mijn ervaring met Sony.Op donderdag 28 februari 2002 21:05 schreef Dinictus het volgende:
GVD! meen je dat?
Hebben ze hem wel opgehaald etc.
Damn ik baal hier flink van. Heb altijd wel goede ervaringen met sony gehad maar dit vind ik niet cool. En dat dit binnen de specs valt daar wil ik echt niet aan. Op zich is de afwijking minimaal maar het is en blijft irritant! je kijkt er wel heel de tijd naar.
Om wat objectieve info te geven:
De laatste 5 cm van de linkerbovenkant loopt excact 2.5 milimeter omlaag. Dit lijkt weining maar je ziet het hardstikke goed omdat de bovenkant van je beeldscherm een referentie geeft.
Verwijderd
Volgens Sony vallen afwijkingen tot 3mm binnen de specificaties, dat probeerden ze mij tenminste wijs te maken. Bij mij is t zover gekomen dat ik de leverancier een advocaat op z'n dak heb gestuurd, om van t apparaat af te komen, omdat Sony t vertikte om een vervangend apparaat te leveren. De leverancier is ook 1e verantwoordelijke uiteindelijk. Voor mij nooit meer een Sony iig.Op donderdag 28 februari 2002 21:11 schreef Dinictus het volgende:
Ja Badhoevendorp, dat zag ik al op die site staan.
Damn ik baal hier flink van. Heb altijd wel goede ervaringen met sony gehad maar dit vind ik niet cool. En dat dit binnen de specs valt daar wil ik echt niet aan. Op zich is de afwijking minimaal maar het is en blijft irritant! je kijkt er wel heel de tijd naar.
Om wat objectieve info te geven:
De laatste 5 cm van de linkerbovenkant loopt excact 2.5 milimeter omlaag. Dit lijkt weining maar je ziet het hardstikke goed omdat de bovenkant van je beeldscherm een referentie geeft.
Dan ga ik nu de rest van de avond janken.
Dat ding is net nieuw en dat heeft dan nu al de maximaal acceptabele afwijking!
Goed, ik wil niet op voorhand negatief doen want ik weet immers niet hoe sony dit gaat afhandelen. Ik post nog wel hoe dit avontuur afloopt en als iemand nog tips heeft: GRAAG!
Verwijderd
Veel succes iig. Ik hoop dat t goed geregeld wordt voor je. Ik weet hoe frustrerend zulke afwijkingen zijn.Op donderdag 28 februari 2002 21:26 schreef Dinictus het volgende:
okay thnks,
Dan ga ik nu de rest van de avond janken.
Dat ding is net nieuw en dat heeft dan nu al de maximaal acceptabele afwijking!
Goed, ik wil niet op voorhand negatief doen want ik weet immers niet hoe sony dit gaat afhandelen. Ik post nog wel hoe dit avontuur afloopt en als iemand nog tips heeft: GRAAG!
Goed, dan ben ik hem wel ff kwijt maar dit klinkt toch wel beter dan: accepteer het maar, het valt binnen de specs"
Verwijderd
Dat had ik toch al gezegd, dat ze dat eerst zouden zeggen. En als je daarna niet tevreden bent, valt t binnen de specs. Dat was mijn ervaring. Maar mooi toch, als t wel goed uitpaktOp vrijdag 01 maart 2002 09:24 schreef Dinictus het volgende:
Heb net Sony nl gebeld en die zeggen dat ik de monitor kan aanleveren om hem bij te laten stellen. Dat klinkt toch wel goed. verder raadden ze met af zelf de monitor open te maken en wat te gaan proberen.
Goed, dan ben ik hem wel ff kwijt maar dit klinkt toch wel beter dan: accepteer het maar, het valt binnen de specs"
Nee, sony en ik zijn altijd vrienden geweest en dat blijft zo...Ze gaan mijn monitor maken zonder problemen..
(cognitieve dissonantie heet dit)
Verwijderd
Ok, hehe. I finally get the hintOp vrijdag 01 maart 2002 15:58 schreef Dinictus het volgende:
Mijn hoop wordt weer in de grond geboord....
Nee, sony en ik zijn altijd vrienden geweest en dat blijft zo...Ze gaan mijn monitor maken zonder problemen..
(cognitieve dissonantie heet dit)
Dit is een oud topic waarin ik vroeg of iemand een oplossing wist voor mijn scheef trekkende Sony HMD A420. (zie eerste post)
Ben naar sony geweest. Zij hebben de monitor in ontvangst genomen met de mededeling het kosteloos te repareren. (garantie)
Na een week kreeg ik keurig een briefje in de bus dat ik mijn monitor kon komen halen. Prima. Bij het ophalen van de monitor was het niet mogelijk de monitor werkend (gerepareerd) te zien. dus ik maar naar huis en monitor aansluiten.
Resultaat:
Het beeld is iets bijgesteld maar nog steeds is de afwijking aanwezig. Zelf vind ik het nu wel acceptabel maar toch. Blijkbaar was het niet helemaal te fixen en hier had ik toch minstens een briefje over willen zien.
Resume:
De kwaliteit van de service was prima.
De kwaliteit van de reparatie had beter gekund.
Airhead had dit me al verteld...maar ik was hardleers.
Maar zeer goede info voor de gebruiker .
Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram