Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Als je naar de tijd van laatste reactie kijkt dan klopt het volgens mij gewoon ook...
Snow is only frozen water
hmm bij mij nu ook weer!
volgens mij niet.. ben hier ongeveer een half uurtje geleden mee begonnen (dacht ikOp donderdag 28 februari 2002 20:44 schreef Wally-S het volgende:
Als je naar de tijd van laatste reactie kijkt dan klopt het volgens mij gewoon ook...
Verwijderd
Haha, LOL
Op donderdag 28 februari 2002 20:43 schreef MikeN het volgende:
[afbeelding]
[edit]
Eigenlijk ook een beetje MySQL...
pfff, niet te snel dat plaatje tevoroschijn halen... dit is gewoon een brakke IE/cache actieOp donderdag 28 februari 2002 20:43 schreef MikeN het volgende:
[afbeelding]
[edit]
Eigenlijk ook een beetje MySQL...
Op dat tijd stip heb je het topic geopent...
Probeer ons nou niet te neppen...
Probeer ons nou niet te neppen...
Toch is het wel vaker voorgekomenOp donderdag 28 februari 2002 20:49 schreef BrZ het volgende:
[..]
pfff, niet te snel dat plaatje tevoroschijn halen... dit is gewoon een brakke IE/cache actie
Cool, bestelbaar via bol.com zeker?Op donderdag 28 februari 2002 20:43 schreef MikeN het volgende:
Nee, inderdaad... ik heb maar 16k upOp donderdag 28 februari 2002 20:49 schreef BrZ het volgende:
pfff, niet te snel dat plaatje tevoroschijn halen... dit is gewoon een brakke IE/cache actie
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Deze kan nu wel dicht he? 
Het probleem ligt bij topix en mysql en wordt altijd vanzelf weer opgelost
Het probleem ligt bij topix en mysql en wordt altijd vanzelf weer opgelost
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()