Op donderdag 28 februari 2002 22:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ben het helemaal eens met de keuze om hem te moven, om dezelfde redenen die de mensen hier al hebben gepost (sorry dat ik niet weer alles ga herkauwen).
Ik schrok eerlijk gezegd een beetje, want mn ICQ liep over van berichtjes naar dat draadje en het SU-tje erover, dus denk alleen daar maar eens overna.
Blijkbaar heeft het voor veel mensen een groter impact dan jij denkt of dat jij dat vindt.
WMB blijft dit draadje dan ook gewoon waar ie nu staat. Als je zonodig een discussie zelfmoord in het algemeen wil voeren, be my guest en open een nieuw draadje. Maar niet zoals deze is geopend.
mijn reactie toen ik begon met lezen in het draadje was ook onbegrip.
maar de discussie op het eind was naar mijn inzien wel levensvatbaar.
terug plaatsen van het orignele draadje zonder ingrijpen zou een grote fout zijn.
persoonlijk vind ik het alleen jammer dat hij helemaal weg is omdat de discussie lekker op gang kwam zonder flamen.
het gaat mij om die mogelijkheid van de discussie die weggegooit werd niet om de lugubere inhoud.
want deze discussie was gewoon meer (hoe zeg ik dit netjes) tastbaar.
niet een amd intel of zo'n discussie over gloof in w&l (vat dit niet verkeerd op)
maar 1 waar je toch eens met goeie argumenten wil komen wil je stand houden.
zal er eens overdenken om een soort gelijk topic te openen maar met als kern
niet hoe pleeg je zelfmoord maar iets in de trand van: hoe ga jij om met iemand die vragen heeft over zelfmoord.
weet alleen niet of ik zin heb om daar aan te beginnen ik lees ze liever.(de discussie's voor de duidelijkheid)