Marnix, crazyhorse en andere DPC peuters bij TA

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
Ik ben zelf DPC'er. Trots dat'k bij een team mag horen dat dagelijks nummer 1 staat in de daily stats.
Maar ik ben sinds kort ook bezoeker van AT forums en wat me daar enorm stoort is de kinderachtige uiutspraken van, jawel, DPC sukkels. En ik meen dan echt wel sukkels. De ene na de andere kreet van hoeveel beter DPC nu wel niet is, .... :(:(:(
Is er echt niets dat jullie admins hier kunnen doen om die DPC'ers die elke zoveel uur nog naar mamma moeten om hun luiers te laten verversen, weg te houden bij AT? Al moet't gebeuren door hun hier (waar ze wel braaf zijn) te bannen of dergelijks.
Een gefrustreerd koetje

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hij onderzoekt, hij ontmasktert, hij klaagt aan en hij verdedigt.

Afbeeldingslocatie: http://www.peterrdevries.nl/Plaatjes/Peterportret.gif

"Case opent. We zullen de zaak onderzoeken en eventueel bewijs gebruiken tegen de daders."

Ehm nee ff serieus, ik houd me niet bezig met DPC. Maar veel meer dan waarschuwen gaat natuurlijk niet. We zullen even op Gregoor wachten, die moderator is van DPC forum :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Stel je niet aan, er is hier al genoeg over gezeken en gezeikt.
Zowel op ATF als GoT.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/clan_macaulay/WrenHoek.gif

Verwijderd

[sarcasme]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Leuk, laten we afspreken dat we voortaan alle fora gaan volplempen met Gifjes (liefst geanimeerd en zo groot mogelijk).
[/sarcasme]

En dan maar miepen dat "het allemaal zuigt en takketraag is".

*zucht*

Volgens mij zijn er meer peuters dan alleen Marnix (toch niet The Headbanger?) en crazyhorse, zij die de schoen passen...

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
heb je HlpDsk's 3000e post (volgens oude telling) op het Onzin forum gezien? Dan weet je pas wat traag is. Hij had zeker 100 humoristische plaatjes (waaronder hele stripverhalen) geplaatst.

Verwijderd

Hee, vergeet m'n 2000e post niet! 10 Mb aan Playboy.jpg >:)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Die heb ik niet gezien! Heb je nog een linkje?

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Poohbeer en jij bent van de internationale poltieorganisatie die de geintjes op alle forums wil tegengaan?

Zoals ik daar ook al heb gezegd zullen dat zo'n 3 posts zijn geweest en daar heb ik mijn excuses voor aangeboden als dat bij hun tegen de regels is.

Ik snap het nut er niet geheel van om dat hier op GOT aan te kaarten?

• witchdoc
zilion beach?? ownee, zeg aub niet dat je nog Belg bent ook he!? :(

en nee, ik ben geen politie die alle forums afgaat, ik ben iemand die wil genieten van een aantal forums zonder dat elke post over RC5 daar verziekt wordt door kinderen als jij! :r

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Nee ik ben geen belg.

en voor de rest zie mijn bovenstaande post.

Verwijderd

Ik heb net wat draadjes gelezen op het TA-forum en .. DAMN wat zijn jullie een stel kinderen zeg! Jullie vinden het gewoon nodig om al die k*tupmerkingen te moeten maken naar de TA-members. WTF is dat goed voor? Hou GVD gewoon je bek. Ik erger me echt rot aan jullie! (Marnix en co. dus)

Ik loop al een tijd rond met het idee om ook te gaan posten op het TA-forum, maar ik durf me er haast niet te vertonen door die kinderachtige praktijken van jullie. Wat zijn jullie zielig bezig zeg!

En leer fatsoenlijk Engels typen, want daar krijg ik ook kromme tenen van!

Een zwaar over de zeik zijnde HlpDsK. :(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Sja ik houd me totaal niet met DPC bezig dus weet niet wat er exact aan de hand is...

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik zet me ook af tegen domme pubers die domme teksten publiceren op TA-forums. Kappen daarmee!!!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• witchdoc
tom: wees HEEL gelukkig.. je zou je bijna schamen om DPC'er te zijn :(

owjah.. Ik ben Belg daarom was'k ff heel erg bang dat je landgenoot van me was crazyhorse

Verwijderd

Ik heb deze week een paar draadjes op TA doorgelezen.

Triest.

We zijn gewoon bezig met een wedstrijd, een competitie, zij willen winnen en wij ook.

Hoe haal je het dan in je botte hersens om dan op een forum van de "tegenpartij" te gaan lopen zeiken?

Kom op jongens, we doen toch mee voor de eer?

Wat heeft het nou voor zin dat gezeik op een ander, doe dat gewoon op GoT, maar ga een ander zijn forum niet verzieken...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

2 dingen.

Laten we als DPC'ers niet meer zo op TA focusen. Lurken kan geen kwaad, maar aktief posten is gewoon zielig.

Dat nieuwe PHP-forum is net nieuw, en ik vind het echt klasse ;). Het werkt als een trein, lekker bloedsnel. ALLEEn als iedereen animated gifjes etc loslaat, dan is zowel de snelheid als de overzichtelijkheid doorgetrokken (ddan was het oude beter).

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zeg 's ff, POOHBEER. Ik vind het cynisch dat jij deze draad hebt geopend, want jij loopt ook behoorlijk veel te zieken bij AT. in 5 dagen tijd al 33 reacties....

ik zal ff een quote doen:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> big suprise is true.. if news is corect we should have been (before the proxie problems) in 5th place tomorrow... and would have been big, not? [/quote]Dit is dus typisch geen troll of flamebait, maar zo'n überRC5 message. Een beetje op de borst kloppen van hoe goed DPC wel niet is, daar hebben ze bij TA echt totaal geen behoefte aan.
Ook ben jij waarschijnlijk de eerste die loopt rond te schreeuwen dat DPC een nieuw teamlid heeft, dat ons op #5 plaatst (da's wel mooi trouwens ;)). Laat dat een verrassing voor morgen zijn, bij AT zijn ze echt niet benieuwd naar dit soort weetjes.

/me is al helemaal niet gediend van dit soort TApostingen.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Bah Poohbeer! Schaam je!

:)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1