Quake 3 connect niet na reïnstall windows?

Pagina: 1
Acties:

• SCiENTiST
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-08 18:03
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd (t was weer eens tijd daarvoor), maar quake 3 had ik laten staan op een andere partitie.. nu kan ik niet meer connecten naar multiplayer servers (singleplayer werkt nog wel goed). Nou ja ik kan wel connecten, maar vlak na het inladen van alle onderdelen van de level kom ik weer in het hoofdmenu terecht.. ik heb mijn Quake 3 cd uitgeleend, dus ik kan het niet re-installen.... weet iemand hier iets op? Het ligt niet aan iets in het registry volgens mij, daar kon ik nix vinden met quake erin... Maybe een bestand dat in de windowsdirectory gezet wordt ofzo?

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:02

WoutF

Hoofdredacteur
Ik weet bijna zeker wel dat Quake 3 bepaalde reg settings aanmaakt bij de installatie, die heb jij nu dus niet meer

Verwijderd

Ik denk dat je toch Q3 is opnieuw moet installeren.
En gooi anders de laatste pointrelease er nog is overheen, misschien dat dat helpt.

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 20:31 schreef Wout het volgende:
Ik weet bijna zeker wel dat Quake 3 bepaalde reg settings aanmaakt bij de installatie, die heb jij nu dus niet meer
Dit is dus absoluut niet waar!!!
Komt nog eens bij dat hij dan anders ook niet single player kon doen.

Ik denk eerder dat je iets met pointrelease moet doen of misschien wel osp voor veel servers. Of hij heeft map niet kan eigenlijk veel zijn...

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 20:36 schreef Quetzalcoatl het volgende:

[..]

Dit is dus absoluut niet waar!!!
Komt nog eens bij dat hij dan anders ook niet single player kon doen.

Ik denk eerder dat je iets met pointrelease moet doen of misschien wel osp voor veel servers. Of hij heeft map niet kan eigenlijk veel zijn...
beetje dom gebrabbel hoor, bepaalde mappen niet enzo dat zie je meteen !! ik zou gaan voor het opnieuw installeren !! bewaar al je configs en demos en andere troep die je hebt en install gewoon overnieuw, ik garandeer je dat ie et dan weer doet !!!

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 20:40 schreef The SpecteR het volgende:

[..]

beetje dom gebrabbel hoor, bepaalde mappen niet enzo dat zie je meteen !! ik zou gaan voor het opnieuw installeren !! bewaar al je configs en demos en andere troep die je hebt en install gewoon overnieuw, ik garandeer je dat ie et dan weer doet !!!
helemaal geen dom gebrabbel... ik installeer mijn quake nooit opnieuw nadat ik windows opnieuw heb geinstalled en dat werkt altijd... Het moet dus gewoon aan wat anders liggen. En hij kan ook single player spelen dus quake werkt wel alleen niet op internet.
Pagina: 1