moet geen probleem zijn, die oude diskjes worden echt niet zo warm hoor
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Voor zo ver ik weet levert dat geen enkel probleem op...
overleven doen die bigfoots het iniedergeval wel...
wie heeft het hier over een bigfoot? tis een quantum lightning...Op donderdag 28 februari 2002 20:07 schreef Black het volgende:
bigfoot is 5,25 inch
A wise man's life is based around fuck you
Daar heb je niet echt een bayconverter voor nodigOp donderdag 28 februari 2002 20:07 schreef Black het volgende:
Tenzij je ze in een 3,5 inch bay wilt hangen; ik heb nog ergens een goede hamer liggen
orginele bigfoot zou toch ook bijna geen lucht hebben aan de onderkant? nee dat komt wel goed, warmte kan neem ik aan wel naar boven toe 
kzou hem op zon anti-statisch zakje leggen trouwens ipv karton
Die zakjes geleiden toch? Lijkt mij niet erg fris als je allerlei chips met elkaar gaat verbinden.Op donderdag 28 februari 2002 20:17 schreef Aikon het volgende:
orginele bigfoot zou toch ook bijna geen lucht hebben aan de onderkant? nee dat komt wel goed, warmte kan neem ik aan wel naar boven toe
nee juist niet, anders worden ze er niet in vervoerdOp donderdag 28 februari 2002 20:19 schreef rtgo het volgende:
[..]
Die zakjes geleiden toch? Lijkt mij niet erg fris als je allerlei chips met elkaar gaat verbinden.
Op zo'n zakkie is idd de beste oplossing. Zo zit m'n server zo ongeveer aan elkaar, met van die anti static baggies
De hele gedachte achter anti-statische zakjes is dat ze juist wel geleiden! Dan kan de statische lading makkelijk afvoeren langs het zakje, een rubberen zakje zou juist statisch geladen worden omdat het niet geleidt...
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
gewoon doen kan geen kwaad, en geen antistatisch zakje gebruiken
maar ik leg altijd al me zooi op die zakkies ook als ze draaien, heel mobo ofzoOp vrijdag 01 maart 2002 12:59 schreef koffercomputer het volgende:
De hele gedachte achter anti-statische zakjes is dat ze juist wel geleiden! Dan kan de statische lading makkelijk afvoeren langs het zakje, een rubberen zakje zou juist statisch geladen worden omdat het niet geleidt...
Pagina: 1