Feedback voor de ASUS P4S333

Pagina: 1
Acties:

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 21:38

Distortion

Bottle to Throttle

Topicstarter
Ik kan hier zeer weinig vinden over de ASUS P4S333 Mobo. Zijn er hier mensen die dit mobo hebben?

Graag jullie mening over dit board, in combinatie met een Intel PIV 1.8 ghz

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 19:59 schreef Flyby_Wire het volgende:
Ik kan hier zeer weinig vinden over de ASUS P4S333 Mobo. Zijn er hier mensen die dit mobo hebben?

Graag jullie mening over dit board, in combinatie met een Intel PIV 1.8 ghz
is hij dan al te koop :?
Dan loop ik zeker weer achter :Z

Verwijderd

goeie keus,

kan niet anders zeggen. ga exact hetzelfde doen volgende maand. het is een zeer betrouwbaar moederbord met een zeer goede chipset. fv in google intikken en je zult goeie dingen lezen.

gewoon doen dus!!!!!!!!

Verwijderd

Ik heb net mijn p4s333 gekocht.

Mijn ervaring tot nog toe is erg positief, maar ik heb helaas geen vergelijking materiaal, er zijn een 3 revieuws van te vinden op het internet.

Google doet wonderen

http://google.com :+

Ik heb mijn northwood nu op 115 fsb gezet, en hij loopt rete stabiel.

Met ddr 333 mhz geheugen ligt de geheugen snelheid tussen die van RDram 600 en Rdram 800 in.

Dus RDram is sneller, als je voor pc1066 gaat heb je dus een veel sneller systeem.

Maar deze combo is wel weer veel goedkoper.

Overclocken kan met stapjes van 1 mhz, vcore is aan te passen memory core is aan te passen. dus opties genoeg.

Dit moederbord heeft helaas geen FIX PCI optie, waardoor je nog verder zou kunnen oc'en.

Het leuke van dit moederbord vind ik nog steeds de stem die uit je pc komt met: "No floppy disk detected" now booting from operating system"

Ook leuk meegenomen is de onboard geluids chip met 6 boxen ondersteuning (5 speakers en 1 subwoofer)

o, ja was ik ff vergeten, je hoeft geen nieuwe voeding te kopen bij dit moederbord, omdat ie naast de 4 pins stroom voorziening, ook op een normale stroom kabel kan, scheelt toch weer € 45

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Topicstarter
Bedankt voor de reactie. Inderdaad heb ik al op google gezocht, en een aantal reviews gevonden, maar ik wou graag reacties van de gebruikers ook eens horen.

Nog 1 vraag waar ik mee zit:
Is het mogelijk om een 3,3 Volts AGP kaartje erin te stoppen?

Robert

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:04
Op zaterdag 02 maart 2002 05:54 schreef tweakhuis het volgende:
Ik heb net mijn p4s333 gekocht.

Mijn ervaring tot nog toe is erg positief, maar ik heb helaas geen vergelijking materiaal, er zijn een 3 revieuws van te vinden op het internet.

Google doet wonderen

http://google.com :+

Ik heb mijn northwood nu op 115 fsb gezet, en hij loopt rete stabiel.

Met ddr 333 mhz geheugen ligt de geheugen snelheid tussen die van RDram 600 en Rdram 800 in.

Dus RDram is sneller, als je voor pc1066 gaat heb je dus een veel sneller systeem.

Maar deze combo is wel weer veel goedkoper.

Overclocken kan met stapjes van 1 mhz, vcore is aan te passen memory core is aan te passen. dus opties genoeg.

Dit moederbord heeft helaas geen FIX PCI optie, waardoor je nog verder zou kunnen oc'en.

Het leuke van dit moederbord vind ik nog steeds de stem die uit je pc komt met: "No floppy disk detected" now booting from operating system"

Ook leuk meegenomen is de onboard geluids chip met 6 boxen ondersteuning (5 speakers en 1 subwoofer)

o, ja was ik ff vergeten, je hoeft geen nieuwe voeding te kopen bij dit moederbord, omdat ie naast de 4 pins stroom voorziening, ook op een normale stroom kabel kan, scheelt toch weer € 45
dit wou ik juist allemaal weten. jammer van die fix jah. nou..dit mobo bestel ik dan ook volgende maand. pc2700 mem is wel duur vin ik.

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Topicstarter
Wat betekent "FIX PCI"?

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Topicstarter
Ow ja, welke versie van de P4S333 heb jij? met hoeveel PCI sloten? Wat heb jij ervoor betaald?

Thx

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op zaterdag 02 maart 2002 07:57 schreef Flyby_Wire het volgende:
Wat betekent "FIX PCI"?
PCI blijft op 33MHz lopen (en AGP op 66), ongeacht de FSB bussnelheid.
Dat is dus een zeer interessante overklokfunctie :9~

Verwijderd

Eeh ik heb er 160 euro voor betaald,hij heeft 6 pci sloten een cnr en 1 agp, hij heeft wel een soort fixed pci funtcie, ben ik net achtergekomen.

van 100 tot 132 blijft pci bus ook mee omghhog gaan, maar daarna wordt het 133/33 , en daarna hetzelfde verhaal tot 165 en dan weer 166/33.

Heb hem net op 133x16 gezet is 2128 :)

Het is niet mogelijk je OUDE agp kaarten erin te stoppen, als je dat doet brand je AGP poort bij de boot door.

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Topicstarter
Ok, bedankt voor de info, Ik ga em maandag bestellen.

Cya

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 22:21

ChUcKiE

Dus........

Waar is de combo:

- P4B333
- P4A 1,6
- PC2700

Het goedkoopste online te verkrijgen?

Oftewel wara heb jij je spullen gehaald?

Nu ik even verder kijk op inet, kom ik de Abit SD7 tegen, met een hele zwik aan PCI-dividers, CPU voltage tot 2,2 en ook onboard 5.1 (SIS645) voor 119 tot nu toe laagste prijs :) Is toch heel wat anders dan de minimaal 160 voor de asus.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

ik heb de hele handel bij norrod gehaald http://www.norrod.nl

Het is daar allemaal wel wat duurder maar als ik gedonder met mn hardware heb , lossen ze het altijd netjes op.

Ik zweer bij norrod. Heb denk 70 euro "teveel" betaald voor de hele handel.

Asus P4S33 was btw 159 euro daar
Pagina: 1