We see things as we are, not as they are
Als je geen verstand van Unix hebt is shell access overbodig.
ssh en telnet zijn methoden om een shell te openen op een remote unix systeem, (telnet is niet veilig, en ssh is wel veilig (tot op zekere hoogte natuurlijk)
dat ze het niet ondersteunen is niet zo vreemd, (de meeste config zaken kun je via een website wel afhandelen lijkt me)
dat ze het niet ondersteunen is niet zo vreemd, (de meeste config zaken kun je via een website wel afhandelen lijkt me)
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Telnet is een protocol om in te kunnen loggen op een server, en er direct opdrachten op uit te voeren, alsof je direct aan de server zit met een toetsenbord.
SSH is ongeveer hetzelfde, maar dit systeem is veel veiliger.
Telnet is dus niet erg gewenst op servers, omdat het niet echt veilig schijnt te zijn.
SSH is ongeveer hetzelfde, maar dit systeem is veel veiliger.
Telnet is dus niet erg gewenst op servers, omdat het niet echt veilig schijnt te zijn.
Dus ik heb het niet nodig voor mijn site?
neen, heb je niet nodigOp donderdag 28 februari 2002 20:01 schreef TutanRamon het volgende:
Dus ik heb het niet nodig voor mijn site?
A wise man's life is based around fuck you
Oke, allemaal bedankt, ik het trouwens nog een vraag.
Ik zie net ook staan "Webusers" en daar staan een 3 achter bij het pakket wat ik wil.
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Ik zie net ook staan "Webusers" en daar staan een 3 achter bij het pakket wat ik wil.
Dat je 3 accounts krijgt, en dus 3 verschillende pop3 accounts waarschijnlijk ook kunt krijgen (3 verschillende emailadressen, met meestal ongelimiteerde alias-mogelijkheden)Op donderdag 28 februari 2002 20:03 schreef TutanRamon het volgende:
Oke, allemaal bedankt, ik het trouwens nog een vraag.
Pagina: 1