Op donderdag 28 februari 2002 21:42 schreef svdmeer het volgende:
Ik zelf vind de post wel een 2 of 3 waard.
Maar goed dat is aan jullie natuurlijk.
Wat kort door de bocht betreft: Als je de hele thread bekijkt zie je dat de post een reactie is op iemand die wat kritische opmerkingen maakt over het gebruik van Flash. Daarop volgen een aantal reacties. Deze zijn positief gemod.
Je vergeet 1 ding: die van jou is ook positief gemod. +1 intressant is toch echt positief.
Mijn post is gewoon een aanvulling: Ik reageer op een post waarin iemand zegt dat hij vindt dat er tegenwoordig een overmaat flash op websites te vinden is, en ik vul er op aan dat het niet alleen irritant/druk kan zijn, maar ook nog eens een belemmering vormt voor mensen met non-Windows/macintosh systemen.
Hoezo

Flash werkt net zo goed op non Windows OS's. Je bedoelt toch niet dat het feit dat het niet open source is ook meteen de belemmering is voor de open source gemeenschap ?
Daar voeg ik de opmerking aan toe het beter open source kan zijn (het is immers een veel gebruikt element op een website) en dat daar ook nog het voordeel van is dat dit soort fouten minder snel optreden.
Imho een prima post, op een nette manier gebracht. Ook maak ik heel duidelijk dat het om mijn mening gaat en niet om harde feiten.
Ja, maar de flash die dus op de websites gebruikt wordt is dus niet gevoellig voor deze bug, alleen de standallone spelers van bijvoorbeeld ontwikkelaars.
Ik denk dat het weer een kwestie is van te weinig open-source minded people op tweakers..
Ik denk dat 99% van de Tweakers pro open-source is. Ik ben daar een van.
Als jullie deze posting niet meer dan score 1 waard vinden: prima, maar dan vind ik ook dat de postings naar aanleiding waarvan ik deze reactie heb gegeven ook niet meer dan score 1 moeten hebben. Mijn post is een aanvulling op iets anders. Het is een beetje belachelijk om de aanleiding hoog te modereren, en een aanvulling daarop laag te houden. Dus of beide als matig beoordelen, of beide als positief beoordelen.
De meneer die de post schreef waarop jij reageert heeft een heel ander punt als jij. Evenals Yoshi. Het is niet zo dat elke post onder een +2 post ook een +2 ontvangt
Volgens mij staat hij toch echt goed zo (misschien 1 hoger).
Maar misschien zijn er moderators die er anders over denken

(uitnodiging om te reageren

)