(is it just me of gaat het niveau hier elke dag verder achteruit?)
A wise man's life is based around fuck you
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
PCI == 32 / 64 bit ( er is ook een verschil qua voltage met een PCI soort. )
ISA is een zwarte insteekslot en PCI meestal wit ( ervan uitgaan dat de mobofabrikant er niet mee heeft geknoeit
C:\>_
Verwijderd
en isa sloten zijn langer en bruin van kleur misschien.Op donderdag 28 februari 2002 19:34 schreef Laserbeak het volgende:
Wat voor verschil bedoel je precies? PCI is gewoon sneller dan ISA, maar een echt concreet verschil kan ik verder ook niet noemen.
Verwijderd
• http://www.healthtology.com/computerguys/FAQS/ISA%20and%20PCI.html
• http://it.erau.edu/Services/students/ResNet/setup/win9598.html#RTFToC1
Verwijderd
PCI is 33 of 66 MHZ snel en 32 of 64 bit breed en ISA is 8 MHz snel en 8 of 16 bits breed.
ISA vind je vooral terug in oudere computers (tot en met de Pentium II), terwijl PCI al sinds de 486 onder ons is en op dit moment de meest gebruikte bus is.
Zoveel zie je PCI bij de 486 niet hoorOp donderdag 28 februari 2002 19:38 schreef Crichton het volgende:
Het is beiden een bus systeem waar je uitbreidingskaarten in kan zetten.
PCI is 33 of 66 MHZ snel en 32 of 64 bit breed en ISA is 8 MHz snel en 8 of 16 bits breed.
ISA vind je vooral terug in oudere computers (tot en met de Pentium II), terwijl PCI al sinds de 486 onder ons is en op dit moment de meest gebruikte bus is.
C:\>_
Agree...Op donderdag 28 februari 2002 19:33 schreef zwelgje het volgende:
(is it just me of gaat het niveau hier elke dag verder achteruit?)
Het is niet eens het niveau maar het gemakzucht...
Weet het nog goed vroeger tientallen zo niet honderden message boards afzoeken en vragen ed...nu is het gewoon we vragen alles maar gelijk op tweakers. Mensen worden lui...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
die kleuren staan NIET vast. Ze zijn in verschillende kleuren te vinden.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Heheh, volgens mij is die pic niet eens 60x60Op donderdag 28 februari 2002 20:26 schreef Hielkej het volgende:
topicstarter: je icoon linken naar file:///C:/Mijn%20documenten/sam/sex/pictures/an0111.jpg gaat echt niet werken hoor, upload hem hier of ergens anders en probeer het dan nog een keer
Verwijderd
ik heb een 486 met PCI sloteOp donderdag 28 februari 2002 20:19 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
Zoveel zie je PCI bij de 486 niet hoor
zie map voor picturesOp donderdag 28 februari 2002 20:34 schreef JJJ het volgende:
[..]
Heheh, volgens mij is die pic niet eens 60x60
en jij doet de moeite om hier te postenOp donderdag 28 februari 2002 20:58 schreef MikeN het volgende:
Sorry, maar dit moet ik even zeggen. Dit is tweakers.net, geen forum.computeridee.nl. Tuurlijk zijn we hier allemaal om er wat van te leren, maar een beetje niveau mag je hier toch wel verwachten. Of niet?
edit:
en ik moet zeggen dat ik hier ook wel wat van geleerd heb, ik wist hoeveel bits PCI en ISA, en PCI=33/66 MHz, maar niet hoeveel ISA=?MHz
It sounds like it could be either bad hardware or software
Dat is niet zo'n grote moeite hoorOp donderdag 28 februari 2002 21:02 schreef smokalot het volgende:
[..]
en jij doet de moeite om hier te posten
OK, maar dan toch.....edit:
en ik moet zeggen dat ik hier ook wel wat van geleerd heb, ik wist hoeveel bits PCI en ISA, en PCI=33/66 MHz, maar niet hoeveel ISA=?MHz
amenOp donderdag 28 februari 2002 21:05 schreef -ET- het volgende:
Ik vind wel dat hij gelijk heeft, iedereen die iets met pc's doet weet verschil. Zo niet met even simpel zoeken staat er heel wat op het net. Maar we helpen de persoon in kwestie toch. We wijzen er alleen op dat hij de volgende keer beter eerst kan zoeken, aangezien het redelijk makkelijk te vinden is. Dit voorkomt irritaties als hij weer een topic opent over een (voor ons) makkelijk onderwerp/probleem.
Verwijderd
en nu zijn er van de 23 replys slechts 2 redelijke antwoorden.Op donderdag 28 februari 2002 21:20 schreef exter het volgende:
Nou kunnen jullie hier wel wat lopen te blaten, maar van de 22 replys slechts 2 redelijke antwoorden vind ik geen hoog niveau...
Verwijderd
Die vind ik leuk...Op donderdag 28 februari 2002 21:22 schreef smokalot het volgende:
[..]
en nu zijn er van de 23 replys slechts 2 redelijke antwoorden.
Verwijderd
MR ISA
he is Black
He is large
he is below the White SLUTS
And very Snikie..
the prise
MB Whitout a M.r.ISA
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()