Toon posts:

gebruikers van Nuon internet via stopcontact !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zijn er uberhaupt hier ergens op GoT mensen die uit de streek,wijk,buurt komen in Arnhem waar dat van nuon werd getest ?? kent iemand ook niemand die daar woont ??

wat zijn de snelheden daar ben ik nou weleens benieuwd naar heb hier een topic op fokforum

http://forum.fok.nl/showtopic.php/50387

maar ook daar staat nix over snelheden !!! ben ik nou de enigste die dat zich afvraagt ??

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Ik ben er ook wel nieuwschierig naar ja het ligt zo'n 20 a 30 minuten van me vandaan. Dus laat maar is wat spec's zien als er daar ook Gotters zijn :P

• Duff
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 16:06
Verhuizen! :D

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:49

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik d8 dat het 8x zo snel was als ADSL! :7 :9~

Correct me if im wrong

Verwijderd

Mmmhhh gloof niet dat er getest werd bij mensen thuis
maar dat het hele project nog in de beta fase zat...!?!?!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:54
zijn hier op GoT wel wat posts over geweest :o

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=nuon%20stopcontact&data%5Border%5D=relevance#hitstart]Zoeken naar "Nuon stopcontact"[/url]

misschien kan je daar nog wat uithalen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 20:21 schreef Black het volgende:
Mmmhhh gloof niet dat er getest werd bij mensen thuis
maar dat het hele project nog in de beta fase zat...!?!?!
d8et wel want heeft zelfs op teletext gestaan !! en in de krant ergens, khad het namelijk van mijn pa !!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op donderdag 28 februari 2002 20:07 schreef Snow_King het volgende:
Ik d8 dat het 8x zo snel was als ADSL! :7 :9~

Correct me if im wrong
wrong....de maximale snelheid van 1 straat (ja, het is net als bij kabel GEDEELD) is 5mbit. ADS: kun je krijgen tot 8mbit PER AANSLUITING :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 21:04 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

wrong....de maximale snelheid van 1 straat (ja, het is net als bij kabel GEDEELD) is 5mbit. ADS: kun je krijgen tot 8mbit PER AANSLUITING :)
ohja 5mbit ? zeker dat is dus voor 1 straat 625kb |:|:!! das nie veel !!! dat heeft mijn broer maal 5 in zijn uppie !! ( glasvezel ) maar dat zou dus betekenen voor mij met een straat van 120 nummers geloof ik waarvan er dan altijd mensen afvallen laten we het op 80 huoden 625/80 = 7 kb :(:( !!!!! das nie gezond volgens mij klopt dat niet !! want ik geloof toch echt namelijk dat de stroom voor huizen per huis word geregeld !! HA Busted m8 ;);) dus voor een straat kan never nooit niet. overigens moet je een soort van modem geloof ik aanschaffen die bij de plaats van binnenkomst van de stroom word geplaatst dus 5mbit / straat ik geloof er nix van :):)!!! net alsof je nu per straat nu zoveel Volt of hoe zit dat met stroom Ampere of watt nouja iig der klopt nix van !! ( de conclusie is met lange berekening hehe maar goed dat id is van de baan !! ) :9:9

• Xandrios
Op donderdag 28 februari 2002 22:07 schreef The SpecteR het volgende:

[..]

ohja 5mbit ? zeker dat is dus voor 1 straat 625kb |:|:!! das nie veel !!! dat heeft mijn broer maal 5 in zijn uppie !! ( glasvezel ) maar dat zou dus betekenen voor mij met een straat van 120 nummers geloof ik waarvan er dan altijd mensen afvallen laten we het op 80 huoden 625/80 = 7 kb :(:( !!!!! das nie gezond volgens mij klopt dat niet !! want ik geloof toch echt namelijk dat de stroom voor huizen per huis word geregeld !! HA Busted m8 ;);) dus voor een straat kan never nooit niet. overigens moet je een soort van modem geloof ik aanschaffen die bij de plaats van binnenkomst van de stroom word geplaatst dus 5mbit / straat ik geloof er nix van :):)!!! net alsof je nu per straat nu zoveel Volt of hoe zit dat met stroom Ampere of watt nouja iig der klopt nix van !! ( de conclusie is met lange berekening hehe maar goed dat id is van de baan !! ) :9:9
Het zal ongeveer per 100 huizen 5mbit zijn. Stel dat van de 100 er uiteindelijk 25 een verbinding nemen, is dat 200kbit per persoon. Maar omdat nooit iedereen tegelijk online zal zijn, zullen ze met overboeking de snelheid wel op 512kbit of mischien zelfs op 1mbit krijgen :)

Verwijderd

Topicstarter
a. snap ik altijd maar niet dat alles met mbit of kbit word genoemd why not met mbyte oftewel mb of gewoon kb dat is toch de snelheid ?? en anders ga je toch ook niet bijvoorbeeld in bits werken !!! en 512 kbits is dus 64kb hmmm dus adsl !!! maar goed ik heb op txt gelezen dat het dus sneller was als adsl !! maar we moeten dus maar w8en tot april !!

edit:

b. die is er niet !!

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Op donderdag 28 februari 2002 22:07 schreef The SpecteR het volgende:

[..]

De stroom wordt per huis gemeten, maar daar gaat het hier niet om.
Waar het om gaat is dat alle huizen in jou straat parallel aan een aantal koperen draadjes hangen. Als je daar data overheenzend, dan zend je die data dus ook over je hele staat uit, en elk modem moet w88 tot de lijn vrij is..

Verder is 5mbit per straat niet echt slecht, aangezien hij gedeelt wordt. Als iedereen gewoon aan het surfen is, dan wordt de lijn maar 5% van de tijd benut, en kunnen dus zo'n 20 huizen tegelijkertijd vollop aan het surfen zijn in jou straat. (dit is maar een voobeeld)

Het wordt pas een probleem als alle 120 huizen tegelijkertijd gaan downloaden, dan hou je dus idd maar 7k/sec over. In de praktijk zal dat alleen nooit voorkomen.

• Xandrios
Op donderdag 28 februari 2002 23:20 schreef The SpecteR het volgende:
a. snap ik altijd maar niet dat alles met mbit of kbit word genoemd why not met mbyte oftewel mb of gewoon kb dat is toch de snelheid ?? en anders ga je toch ook niet bijvoorbeeld in bits werken !!! en 512 kbits is dus 64kb hmmm dus adsl !!! maar goed ik heb op txt gelezen dat het dus sneller was als adsl !! maar we moeten dus maar w8en tot april !!

edit:

b. die is er niet !!
les A in Netwerkland:
Spreek altijd over bits, Kbits, Mbits en Gbits :)

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:41

qless

...vraag maar...

Transmissie snelheden worden altijd in BITS uitgedrukt... 1 of 0 dus.
Waarom? Omdat windows e.d. in Bytes rekenen (8bits per byte) wil nog niet zeggen dat andere systemen dat ook doen...Er zijn ook systemen die geen 8 bits per charcacter gebruiken maar 7 enz...

Dus is bit de enige echte correcte manier

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 11:19 schreef qless het volgende:
Transmissie snelheden worden altijd in BITS uitgedrukt... 1 of 0 dus.
Waarom? Omdat windows e.d. in Bytes rekenen (8bits per byte) wil nog niet zeggen dat andere systemen dat ook doen...Er zijn ook systemen die geen 8 bits per charcacter gebruiken maar 7 enz...

Dus is bit de enige echte correcte manier
ic maar toch een beetje debiel maar goed !! maar verder niemand weet dus nog de precieze snelheid !! iemand hier moet toch wel iemand kennen die daar woont !!

edit:
er is toch wel een manier om oude teletekst berichten te zoeken ?? want op teletekst.nos.nl staat et nie meer, ja logisch omdat dat allemaal recent is ja, maar zijn er nergens pagina's die dat allemaal opslaan zodat je het kan nakijken !??
Pagina: 1