Toon posts:

[n00b] VU meter ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat nou precies een HD VU meter is ?? ik heb de search al gebruikt, kan geen antword krijgen...

Ik zie wel pics van die ledj`s op een rij, verschillende kleuren en vragen over printplaatjes, solddertechnieken en dat soort shit...

Maar wat bedoelt men nou met HDD VU meter en waar is het voor ?? uitleg ??

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
het geeft de schijfactiviteit aan. Hoe meer activiteit, hoe meer ledjes er gaan branden :)
Het ziet er gewoon leuk uit.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

niet goed gezocht.
er zijn VEEL topics hierover. meeste zelfs active! |:(

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Op donderdag 28 februari 2002 19:45 schreef Oxigun het volgende:
niet goed gezocht.
er zijn VEEL topics hierover. meeste zelfs active! |:(
Maar daar staat niet in wat het precies is :)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
Wel, lees het grote VU topic maar, waar je ze ook kan bestellen. Idd, het is 10 pagina's leeswerk, maar't staat er wel in :)

Maar goed. Een VU meter is een rij lampjes (LED's), die aangeevt hoeveel activiteit er is op je harde schijf. Ben je bijvoorbeeld een groot bestand aan't copieeren van 1 map naar een andere zul je zien dat (bijna) alle lampjes gaan branden. Wanneer je een film van je HD kijkt misschien de helft, en wanneer je nix doet zal 1 of geen lampje branden. Simpel toch :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.blueflux.com/VU_Meter_anim.gif

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 14:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Kwou net zeggen, waar hier vooral over gesproken word zijn LED VU meters... Je hebt ook gewone analoge, met zo'n wijzertje :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan dus best vet zijn, net zoals de lampjes plug-in van Winamp.... (vind ik trouwens irritant, maar das offtopic)

Hoe je het moet doen ga ik niet vragen, daar zijn al die topic voor, maar ik neem aan dat je alles zelf moet maken ?? of zijn er ook kant-klare dingen die je kan inbouwen ??

NOuja, ik ben best geinterreseert, maar ik moet dus eerst info hebben en ben bang dat ik het geld er niet voor heb :S

Maargoed, bedankt voor jullie reply`s !! :)

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 00:27
Ik ben samen met iemand aan het werken om een casemodding-webshop te openen... daar gaan zulke HDD VU kits dus te koop zijn :)

De verkoop zou al binnen 2-3 weken kunnen starten. Mail anders naar subsonik@pandora.be voor meer info :)
Pagina: 1