Toon posts:

[tekenprog] Waarmee doe ik dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een foute vraag: Ik wil een stuk tekst binnen een vraagteken zetten waarbij de tekst dus de vorm volgt van het vraagteken (vraag me niet waarom, t is voor iemand anders). Ik ben al even bezig geweest met MS Image Composer 1.0 en met een evaluatie versie van Paint Shop Pro 7, maar tot nog zonder al te veel succes. Heeft iemand enig idee met welk (shareware/freeware) programma dit een beetje makkelijk te doen is (ik heb niet zoveel zin om alle letters één voor één neer te zetten :) )

Verwijderd

Hmmm, in illustrator kun je wel letters langs een pad zetten, daarmee is het denk ik wel te doen.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:13
Illustrator is the tool yes. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Met Adobe InDesign kun je dit ook heel mooi voor elkaar krijgen, maar dat is niet echt gratis. :)

Verwijderd

Dit is in 10 sec in ill gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/query.gif

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 19:43 schreef DarkX het volgende:
Dit is in 10 sec in ill gedaan:

[afbeelding]
Kruisje...Ben nu bezig met downloaden van eval van illustrator, ben benieuwd...op zich wel grappig dat ik voor zoiets simpels 80 meg moet downen...Ach,lang leve kabel >:)

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 19:47 schreef hondass50 het volgende:

[..]

Kruisje...Ben nu bezig met downloaden van eval van illustrator, ben benieuwd...op zich wel grappig dat ik voor zoiets simpels 80 meg moet downen...Ach,lang leve kabel >:)
illustrator is voor meer dingen leuk hoor :)
(kan nogwel es mijn laatste illustrator tekening posten maar is niet zo nuttig meer ;))
Pagina: 1