Toon posts:

Hard Disk LED blijft branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel vaag, sinds net ik terug kwam, computer stond nog aan, zie ik dat mijn HD Led nog brandt... ik hmz vaag... ik reboot... en zodra WIN XP weer opgestart is blijft die LED Vol branden.

Terwijl tijdens de boot je echt de HD activiteit kon zien aan het knipperen van de LED.

Ik heb dit probleem nooit gezien, op zich niets ernstigs maar wel vreemd.

En mocht iemand het vragen SYS. Restore staat uit en ook geen Virus Scanner die constant scanned

Verwijderd

Topicstarter
Nobody?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-03 19:32

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb ik ook wel eens last van, niets om je zorgen over te maken hoor :z Tenzij je echt een decrease in je performance hebt, lijkt me duidelijk :D

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Toen ik gisteren thuis kwam stond mn broer z'n puter in standby met een afgeslagen bugfoot. LED ook gewoon op z'n felst branden, terwijl die disk gewoon sliep :?

IDE LEDs blijven vreemd, ze leiden een eigen leventje.

BTW: Wist je dat een IDE LED alleen activiteit op de IDE bus weergeeft en verder nix te maken heeft met je harddisk of CD-ROM? Kleine storing op de IDE bus zal em dus ook al laten gloeien, evenals een Windows die IDE devices aan't scannen is.

• TA2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09-2022

TA2

FF de stofzuiger door je pc en langs je aansluitingen halen *D

Verwijderd

Topicstarter
Naja je raadt het nooit de LED is uit :) kan natuurlijk dat die nu ook dood is ;)

Nee heb gisteren alleen in mijn BIOS spread spectrum aangezet maar ik denk niet dat EMI hier een probleem van kon zijn

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 28 februari 2002 23:07 schreef -KOD- het volgende:
:(
Doe ff normaal zeg. Na 1 uur al gaan kicken, en drie uur daarna pissig worden :(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 08:58

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 28 februari 2002 19:13 schreef -KOD- het volgende:
Heel vaag, sinds net ik terug kwam, computer stond nog aan, zie ik dat mijn HD Led nog brandt... ik hmz vaag... ik reboot... en zodra WIN XP weer opgestart is blijft die LED Vol branden.

Terwijl tijdens de boot je echt de HD activiteit kon zien aan het knipperen van de LED.

Ik heb dit probleem nooit gezien, op zich niets ernstigs maar wel vreemd.

En mocht iemand het vragen SYS. Restore staat uit en ook geen Virus Scanner die constant scanned
toevallig een IDE zip drive in je pc hangen?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Pagina: 1