Toon posts:

Nog Settlers III spelers?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als er toch nog wel een aantal RCT-spelers zijn, zijn die er ook nog voor Settlers III?
Ik heb nml een vraagje;
ik krijg dus met geen mogelijkheid mijn schepen efficient aan het varen, iemand hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dualspeed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:17
Mijn vriendin heeft het een hele tijd heel fanatiek gespeeld (Settlers en Settlers 2 trouwens ook). volgens mij kan zij je wel helpen, zal het vanavond eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Settlers III roeleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 21:13
heb 'm laatst weer eens uit de kast getrokken. Nog best een leuk spel, maar vooral Multiplayer. Ik heb over een lannetje maarliefst 2 (!) dagen S3 gedaan.

Veel meer moet je het ook niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan mag ik hopen dat je wel gewonnen hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 13:33
Wat bedoel je precies met je schepen efficient laten varen? Varen ze hun route helemaal niet of varen ze met een omweg ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, om eerlijk te zijn helmaal niet eigenlijk...

En als ze wel varen dan krijg ik ze niet geladen met mannetjes/goederen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De goederen moet je regelen via je havenpakhuis... hoe precies weet ik niet meer want het is al weer enige tijd geleden dat ik settlers heb gespeel...

Mannetjes kun je erop krijgen door rechts? te klikken meen ik... maar dat gaat alleen weer op transport schepen geloof ik...
Correct me if i'm wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbits
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-07 11:59
Ik neem aan dat alle goederen al verzameld zoniet "get goods" selecteren in je haven pakhuis en blokkeren in je HQ(en alle anderepakhuizen).
Het kan helpen om alle gewenste (na blokkade overige Pakhuizen)goederen uit je HQ te gooien, de enige plek waar ze dan nog heen kunnen is Hpakh.
Als het goed is gaan boten vanzelf een stukje zeilen.
Andere mogelijkheid, je hebt een knop op je havenpakhuis nog niet ingedrukt helemaal rechts onder was het geloof ik.
Was iets in de orde van "explore...."
Het is alweer een tijdje geleden dat ik S3 gespeeld heb hoop dat ik het goed onhouden heb.
suc6

egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan
Qbits: dat was volgens mij Settlers II.. :)

Ik ga er van uit dat je 2 kolonies hebt en dat je goederen wilt verplaatsen tussen die 2, doe dan het volgende:

- bouw bij beide kolonies een landingdock
- bouw een shipyard
- bouw een transport ship
- geef de route aan van landingdock naar landingdock (dmv way-points, dus de 5 knoppen bovenaan (schip, 1x, 2x, 3x, en de laatste)).

Als je maar naar 1 andere landingdock kan klik dan meteen op de laatste knop. Klik het juiste landingdock aan en hierma zou als het goed is een gestippelde route moeten verschijnen tussen de landingdocks. Nu is het gewoon een kwestie van de hoeveelheid goederen opgeven en je transport ship naar je landingdock sturen en het werkt!

Hopelijk heb je hier wat aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, kzal het gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan
En? Is het gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verrek... Je heb gelijk, hehe

Nou kan ik weer es wat verder komen, iedere keer tot mission 6 ofzow gaat ook zo vervelen...

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-09 16:26

Spikey

Making the web accessible!

ik heb Settlers III best veel gespeelt eik..
maar om eerlijk te zijn vindt ik persoonlijk Settlers II mission CD leuker :)

verder vinnik Jagged Alliance 2 ook heel wreed :)

I have Spoken ;)

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Verwijderd

wel heel lang gedaan, maar nu niet meer
Pagina: 1