Ik heb al een paar keer iets gepost over dit onderwerp, ik heb WDM drivers voor mijn TVkaart (lenco mrx-9577) geinstalleert en krijg nu programma's als virtualdub niet aan het lopen, deze vinden geen vastlegapparaat, een programma als Powervcr of shofshifter werkt prima, dus er werkt wel degelijk wat
. Maar ik wil toch wel graag virtualdub gebruiken, elke keer als ik drivers installeer verandert er niets en draait virtualdub nog niet
Zelfs de originele drivercd met software die ik normaal installeer en waarmee de boel dan werkt laat de WDM-drivers staan en werkt vervolgens zelf niet.
Nu las ik in een directory met WDM-drivers op de cd (niet de WDM-drivers die ik geinstalleerd had, dat waren nieuwe) "Do not install both of wdm and vxd driver.
" dat wil ik wel, kan dat? Anders zou ik alleen Virtualdub kunnen gebruiken en geen Powervcr
Op een lang verhaal kort te maken:z, hoe los ik dit op?
Zelfs de originele drivercd met software die ik normaal installeer en waarmee de boel dan werkt laat de WDM-drivers staan en werkt vervolgens zelf niet.
Nu las ik in een directory met WDM-drivers op de cd (niet de WDM-drivers die ik geinstalleerd had, dat waren nieuwe) "Do not install both of wdm and vxd driver.
" dat wil ik wel, kan dat? Anders zou ik alleen Virtualdub kunnen gebruiken en geen Powervcr
Op een lang verhaal kort te maken:z, hoe los ik dit op?