Liteon 24102b lust geen That's Write

Pagina: 1
Acties:

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-04 01:11

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Topicstarter
Na een hele stapel Platinums zonder problemen te hebben gebrand, kwam ik aan mijn laatste doosjes That's write cdrs toe.
De ene doos is 8x en de andere 12x gecertificeerd. Wat ik ook doe allemaal breken ze af tijdens het branden, maakt niet uit wat iso, bin/cue, of gewoon losse files. Ook op de laagste (8x) speed. Elke keer weer de melding "invalid writer state"

Philips cdr geven ook geen problemen

Meer mensen met dit probleem ??

Leuke lamp, overigens !!

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 20:22

big_clarence

wat kan het schele

hier hetzelfde, verschillende brandsoftware geprobeerd, verschillende protocollen, alle cd's doen niks van That's write.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
idd hebben sommige branders nogal problemen met that's write (speed change due to media, etc)

• smallblock

smallblock

Topicstarter
Ah, blij dat ik niet de enige ben,

Ik koop iig geen That's Wrong cdrs meer :-)

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
wel erg vreemd bij jullie, bij mij brandt hij ze perfect

Mijn meest gebruikte brand cd's zijn die van platinum en philips en arita werkt altijd perfect :)

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
heb ook een liteon, zelfde probleem. maar ik ga helemaal geen that's meer voeren aan dat ding sinds ik de laatste keer een that's cdtje eruit haalde waarvan de bovenlaag had losgelaten... :? leuk is dat. Ik heb ook in mijn kast een paar that's staan van een jaar of 2 a 3 terug die niet meer leesbaar zijn?? heel apart, alsof die dingen zichzelf opeten ofzo. trouwens MMORE cd's geven bij mij dezelfde fouten.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:31
Ben ik dus niet de enige met That's write problemen. Die dingen zijn zo brak, alleen mn Plextor 40X CD-ROM kan ze lezen (Die leest alles behalve 90 minuten Arita, daar heb ik dan weer een techmedia 36X met belachelijke foutcorrectie voor ;) )

Verwijderd

mijn aopen 1203 (ofzo) brand geen nashua's
heb er al 30 verkloot ofzo |:(

• smallblock

smallblock

Topicstarter
Toch is het wel vreemd, met smartburn wordt de cdr eerst nog getest op schrijfsnelheid. Daarna is er nog burnproof. En toch gaat het fout. Dat zou eigenlijk niet mogen !!

Mijn vorige brander, de Lite-on 12/10/32 had geen problemen met that's write ed.

Leuke lamp, overigens !!

Pagina: 1