topic titel zegt het al:
Hoe groot is nou de kans om gehackt te worden
ik wil dit graag weten omdat ik laatst een ruzietje heb gehad met mijn broer omdat ik een server was gaan draaien voor wolfenstein. vorig weekend was er een vriend van me en die nam wat leuke proggie's mee: dat waren sub7 en netdevil, julie weten vast wel wat dat is
. leuk uitgeprobeerd etc toen hij later weer thuis was gingen we voor de L0L bij elkaar inloggen (server.exe runnen) ik kan wel bij hem inloggen (hij had geen firewall aleen een virus scanner) maar hij niet bij mij (wij zitten hier met een router met hardware firewall (kan dat eigelijk wel een hardware firewall
> nognooit van gehoord eigelijk), en vanuit de router een draadje naar een uplink in een hub in mijn computer hok. en hij kwam dus niet bij mij binnen, ik draai win 2000 pro, later nog eens geprobeerd op een winme computer wou ook niet. (dit laaste gezeik moest er ff bij omdat ik nu begin te denken dat je niet gehackt kan worden)
oh ja dit moet er ook ff bij, eerst had ik 2 netwerk kaartjes in me comp en zo het inet doorgelinkt met winroute. toen is een keer me computer gecrashed, nou format c:\ dan maar... mijn broer dacht dat het een hacker was geweest, maar ik kreeg heel veel virus meldingen etc (toen draaide ik nog een virus scanner
) ik denk dus dat het een virus is geweest (wat het dus ook was
) aleen nu zeikt mijn broer steeds dat we dan weer hackers krijgen
.
hoe groot is dus de kans dat je gehackt word
Hoe groot is nou de kans om gehackt te worden
ik wil dit graag weten omdat ik laatst een ruzietje heb gehad met mijn broer omdat ik een server was gaan draaien voor wolfenstein. vorig weekend was er een vriend van me en die nam wat leuke proggie's mee: dat waren sub7 en netdevil, julie weten vast wel wat dat is
oh ja dit moet er ook ff bij, eerst had ik 2 netwerk kaartjes in me comp en zo het inet doorgelinkt met winroute. toen is een keer me computer gecrashed, nou format c:\ dan maar... mijn broer dacht dat het een hacker was geweest, maar ik kreeg heel veel virus meldingen etc (toen draaide ik nog een virus scanner
hoe groot is dus de kans dat je gehackt word
offtopic:
is nog een best lang verhaal geworden eigelijk, sorry hiervoor en voor de typfouten etc en btw in de search kon ik hier niets over vinden
is nog een best lang verhaal geworden eigelijk, sorry hiervoor en voor de typfouten etc en btw in de search kon ik hier niets over vinden