When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Verwijderd
Bedenk wel dat Parrots zonder label erg gevoelig zijn voor krassen. De Philips Silver Premiums hadden zo'n stevige bovenlaag, nou dat is hierbij wel anders is mijn ervaring.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ja fijn dat je er ook een motivatie bij geeftOp vrijdag 01 maart 2002 09:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
Koop geen parrots op een spindle bij opus, die zijn echt heel slecht.
Kom met argumenten...
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
webOS all the way!
Ok ik heb bij opus een spindel gekocht, 100st zonder label met in de binnen ring het merk PARROT (in hoofdletters dus).Op vrijdag 01 maart 2002 09:40 schreef MaikelG het volgende:
[..]
Ja fijn dat je er ook een motivatie bij geeft
Kom met argumenten...
Zeker 2 op de 3 cd's heeft wel ergens een plekje op de cd zitten waar het zilver niet op zit, net alsof het er is opgelost. Ik zal wel ff een foto plaatsen als het lukt.
Verwijderd
niet betrouwbaar sneller dan 12 speed te branden).
Verder is het oppervlak erg onregelmatig. Lijkt wel of er zandkorreltjes tijdens de productie opgevallen zijn. Elke CD bevat wel enkele puntjes.
Van een andere bron heb ik vernomen dat het afgekeurde TAYIO YUDEN's zijn.
Wil je goede CDr's ga dan naar www.cdrwinkel.com (niet .nl!)
Ja dat bedoel ik..Op vrijdag 01 maart 2002 10:12 schreef tweakerrrr het volgende:
...
Verder is het oppervlak erg onregelmatig. Lijkt wel of er zandkorreltjes tijdens de productie opgevallen zijn. Elke CD bevat wel enkele puntjes.
Het zijn idd Tayio Yudens.Van een andere bron heb ik vernomen dat het afgekeurde TAYIO YUDEN's zijn.
Doe ik voortaan ook.Wil je goede CDr's ga dan naar www.cdrwinkel.com (niet .nl!)
Dat ligt aan de winkel, ik heb wel de 24x versie gekregenOp vrijdag 01 maart 2002 10:12 schreef tweakerrrr het volgende:
Ja zijn pulp, ik heb ze terug gestuurd. Ze verkopen ze als 24 speed, maar op de doos zelf staat 12x (en ze zijn ook
niet betrouwbaar sneller dan 12 speed te branden).
Van een andere bron heb ik vernomen dat het afgekeurde TAYIO YUDEN's zijn.
Wil je goede CDr's ga dan naar www.cdrwinkel.com(niet .nl!)
Verwijderd
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Verwijderd
Geen probleem. Bestelling (120 Parrots) was snel en goed verpakt verzonden.Op vrijdag 01 maart 2002 17:44 schreef wfzelle het volgende:
Is forcys.nl een beetje goede winkel? Er zijn nog helemaal geen reviews van bij pricewatch.
Verwijderd
Verwijderd
Direct retourneren. Da's slordig. ook op cdr heb je zoiets als garantie.Op vrijdag 01 maart 2002 18:55 schreef djspot het volgende:
ik had ook een spindel parrots en die zaten allemaal aan elkaar geplakt.Als je dus de cd loshaalde nam hij de halve zilverlaag van de volgende cd mee. Miet ech overtuigend dus voor mij geen parrots meer
had je niet moeten doen, taiyo yuden's met opdruk zijn B-kwaliteit..Op vrijdag 01 maart 2002 09:51 schreef Hermanvh het volgende:
Geen probs hier, heb ze wel met jewel caseIk gebruik zelf nu TyboTech's van www.cdrwinkel.com
(behalve Parrot dan, maar al die spindels, Tybotech, New@rita zijn niet goed)
En dat is dus weer niet waar, die worden gewoon als TY verkocht (staat inderdaad parrot op de binnenring), ik heb ze zelf ook, prima kwaliteit.Op vrijdag 01 maart 2002 09:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ok ik heb bij opus een spindel gekocht, 100st zonder label met in de binnen ring het merk PARROT (in hoofdletters dus).
Zeker 2 op de 3 cd's heeft wel ergens een plekje op de cd zitten waar het zilver niet op zit, net alsof het er is opgelost. Ik zal wel ff een foto plaatsen als het lukt.
Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB
De kwaliteit van de cds opzich is ook prima, ik schrijf niets kapot, maar zitten gewoon heel veel slechte cds tussen die wel een plekje zilver missen. En als je het niet geloofd -> ik woon in HoornOp vrijdag 01 maart 2002 23:08 schreef Azrael het volgende:
[..]
En dat is dus weer niet waar, die worden gewoon als TY verkocht (staat inderdaad parrot op de binnenring), ik heb ze zelf ook, prima kwaliteit.
Ik in GroningenOp vrijdag 01 maart 2002 23:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
De kwaliteit van de cds opzich is ook prima, ik schrijf niets kapot, maar zitten gewoon heel veel slechte cds tussen die wel een plekje zilver missen. En als je het niet geloofd -> ik woon in Hoorn
stuur je spindel maar ff op voor inspectie
Ik geloof je wel hoor, alleen ik heb (onee, had, hij's net op) ook een 24x spindel TY van Opus, en die waren prima
hangt er vanaf welk merk je neemt..Op zaterdag 02 maart 2002 00:40 schreef linus-1 het volgende:
Zijn die problemen er dan ook bij de cdr 's in jewel / slimcase ?
met parrot/ taiyo yuden blanco zit je hoogstwaarschijnlijk wel gebakken
[topic=421320]
in dat topic heb ik een aantal links geplaatst, moet je maar ff doorlezen
Verwijderd
Hoe dan ook ik blijf vast op die Parrots (ook volgens eigen ervaring) Ik heb altijd Philips Silver Premium gebruikt naar grote tevredenheid. Ik kon ze op een gegeven ogenblik niet meer krijgen en ben op die Parrots overgegaan.Op zaterdag 02 maart 2002 02:24 schreef Azrael het volgende:
[..]
hangt er vanaf welk merk je neemt..
met parrot/ taiyo yuden blanco zit je hoogstwaarschijnlijk wel gebakken
[topic=421320]
in dat topic heb ik een aantal links geplaatst, moet je maar ff doorlezen
Hier http://cd-r-media.7p.com/Parrot/parrot.html nog een adresje.