Toon posts:

Behoefte aan informatiebron beginnende tweakers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met een website welke volgens plan gedetailleerde doch niet al te moeilijke informatie over bijv. het zelfbouwen van een systeem,
het opzetten van een (draadloos) netwerk en algemene achtergrond informatie over diverse hardware moet gaan verschaffen. Verschillende 'guides' aangevuld met plaatjes zijn in de maak. Nou zou ik graag willen weten of hier enig animo voor is. Toen ik bijvoorbeeld mijn Duron wou overclocken heb ik me rot gezocht om een echt goed verhaal te vinden over de het hardwarematig aanpassen van de multiplyer. Dit soort dingen wil ik dus in gaan onderbrengen in een geconcentreerde informatiebron.
Voor de duidelijkheid; het is nu dus niet de bedoeling om reclame te maken, maar ik zou graag reacties horen van mensen die hier behoefte aan (denken) te hebben.

Geen gezeik als 'Gebruik de search eens` a.u.b.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:07
To be exact, ik ga zelf een site bouwen met het idee "helpdesk" :)
speelde al een tijdje in me hoofd en ga er es werk van maken.

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02
volgens mij zijn er genoeg sites die daarin voldoen! Tomshardware bijvoorbeeld had je alles over je duron kunnen vertellen! En zoals je zelf aangeeft is er de search, die naar mijn idee fantastisch werkt! Ik heb nooit problemen dat ik iets niet kan vinden.

Verwijderd

Leuk idee zeker, ook al zijn er volgens mij al diverse mensen die zoiets gemaakt hebben.

Voor mij verder onnodig.

Succes!!! :+

edit:

Tomshardware zat ik dus ook aan te denken, maar ook bijvoorbeeld tecknick.net.

Verwijderd

Topicstarter
tecknick.net doet het niet :?

/edit technick.net duz...
Ik zie daar niet echt iets staan wat met hetgeen ik wil maken te maken heeft.
Even over die Duron, ik bedoel dus niet de multiplyer unlocken, maar hoe de verschillende bruggen dmv electriciteit te verbreken en dat soort dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet ook zeggen dat de leden van GoT niet in het bijzonder de doelgroep zijn die ik met een dergelijke site wil bedienen.

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Op donderdag 28 februari 2002 19:27 schreef Kazzemazzdoun het volgende:
Ik moet ook zeggen dat de leden van GoT niet in het bijzonder de doelgroep zijn die ik met een dergelijke site wil bedienen.
wij snappen nl. wel hoe we een systeem inelkaar kunnen zetten :P

Verwijderd

Topicstarter
De meesten wel d8 ik zo (ik ook) ;). Maar misschien dat hier ook nog wat minder ervaren mensen rondwerven, aan hen dan ook mijn vraag.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

mijn vraag: NL of Engels?
Want zeker als het om engelse sites gaat zijn er natuurlijk al zoveel dat je beter kunt linken dan zelf allemaal nieuwe guides schrijven...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Wordt volledig door onszelf in het Nederlands geschreven, samen met eigen foto's.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[topic=390009/1/100]
Mag je best gebruiken zolang je alle namen maar vermeld.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanx! :7 Nog meer mensen met leuke toevoegingen?

Een opzetje voor de site is hier te vinden :
http://home01.wxs.nl/~inkey000/Reinier/opzet1.htm

niets speciaals tot dusver

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
over die zelfbouw, ik meen dat ecteinascin (zoiets? :P) daar een x een topic over heeft geschreven, misschien dat je hem ook even een mailtje kan sturen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal ff kijken. Thanx

Verwijderd

hey heb wel wat leuks voor je :) maar heb je ook mail?

Verwijderd

leuk id, zullen velen denk ik wel wat aan hebben! en het # of newbies die hier posten is nog wel eens groot dus kan je ze makkelijk doorverwijzen.

ik wil eventueel wel meehelpen met het bouwen van die site (of het zorgen voor info) mail me ff dan praten we verder!

Verwijderd

Topicstarter
Toevoegingen zijn natuurlijk altijd van harte welkom! Ik zal jullie snel mailen, ga nu eerst aan de guides beginnen. Ideetjes en commentaar op de site kunnen naar r.weerts@gmx.net worden gestuurd. Je kunt dus gewoon mailen. Thanx.

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand die wil reageren?

Verwijderd

idd wel gelijk in,
klopt wel dat er over de meest simpele dingen niks te vinden is,
logich natuurlijk want dat weet iedereen al...
behalve degene die het niet weten...
whehe
mgoed is wel een goed iedee
:) :)

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jij het omschrijft --> dat is dus inderdaad mijn bedoeling ;)

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:55
Een voorbeeld van een site voor beginners is helpmij.nl. Kijk daar ook eens of je er misschien wat ideen kan opdoen voor je website.

Moet wel er effe bij zeggen dat het enkel een forum is maar je kan aan de hand daarvan wel zien waar veel vragen over zijn.

Veel suc6

nee ik heb niks met die site te maken dus is geen spam

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanx.
Pagina: 1