Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
teneerste moet je geen Greetzzz, naam, enz gebruiken om een post af te sluiten,
google is geloof ik voor iedereen gratizzz, dus ga daar es zoeken,
ze hebben hier trouwens ook nog een goeie search
google is geloof ik voor iedereen gratizzz, dus ga daar es zoeken,
ze hebben hier trouwens ook nog een goeie search
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

En als je 15volt output wilt gewoon je 12v lijn als + aansluiten en je -5v als - aansluiten. Dan krijg je 12 + 5= 17 volt input. Door de Lm moet je daar 1.25 volt vanaf halen voor je output.
Verwijderd
alleen de -5 word gebruikt voor je moederbord. Als daar ineens hoge stromen gaan lopen gaat je mobo dat niet echt leuk vinden. 12V en een goede versterker schakeling is de max...Op donderdag 28 februari 2002 23:01 schreef memendo het volgende:
[afbeelding]
En als je 15volt output wilt gewoon je 12v lijn als + aansluiten en je -5v als - aansluiten. Dan krijg je 12 + 5= 17 volt input. Door de Lm moet je daar 1.25 volt vanaf halen voor je output.
Heb je gelijk in, had ik ff niet aan gedacht.Op donderdag 28 februari 2002 23:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
alleen de -5 word gebruikt voor je moederbord. Als daar ineens hoge stromen gaan lopen gaat je mobo dat niet echt leuk vinden.
Ik zelf gebruik een 2e voeding voor dit soort dingen (hd vu meters, fanbus, neon, enz) dus ik heb daar weing last van. En het hoeft niet veel te kosten, een oude 200w AT voeding heb je vaak al voor 5/10 euro.
Of je kijkt eens rond op straat tegen de tijd dat het grof vuil wordt opgehaald. verbazend wat mensen weggooien allemaal.Op vrijdag 01 maart 2002 14:37 schreef memendo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, had ik ff niet aan gedacht.
Ik zelf gebruik een 2e voeding voor dit soort dingen (hd vu meters, fanbus, neon, enz) dus ik heb daar weing last van. En het hoeft niet veel te kosten, een oude 200w AT voeding heb je vaak al voor 5/10 euro.
* smokalot heeft vorige week een 8cm fan uit een 286 gesloopt
vinnet wel kewl om gewoon een casefan te hebben die al draaide voor ik op de basisschool zat
It sounds like it could be either bad hardware or software
Tnkx, k zal da schema es probere, misschien kan k er nog t een en t ander aan veranderen zodat er precies de juiste spanning voor me uitkomt.
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Ach daar ben ik te lui voor, ik haal mijn oude onderdelen wel uit de kringloopwinkel.Op vrijdag 01 maart 2002 14:44 schreef smokalot het volgende:
[..]
Of je kijkt eens rond op straat tegen de tijd dat het grof vuil wordt opgehaald. verbazend wat mensen weggooien allemaal.
* smokalot heeft vorige week een 8cm fan uit een 286 gesloopt
Als je wat verandert, wil je dan ff hier posten met het resultaat, kunnen anderen er ook weer gebruik van makenOp vrijdag 01 maart 2002 15:43 schreef M14 het volgende:
Tnkx, k zal da schema es probere, misschien kan k er nog t een en t ander aan veranderen zodat er precies de juiste spanning voor me uitkomt.
Pagina: 1