kan in xp bepaalde sites niet openen !~help

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ik kan tweakers wel openen en ook hotmail/genie maar ilse bijvoorbeld niet !! pingen is wel mogelijk!

iemand enig idee waar dit aan kan liggen ??

routering bij isp ??
kan iemand met @work wel bij ilse komen ???

help plz.

ik kan er ook niet komen als ik ipv ilse.nl 212.72.39.219 gebruik (ip van ilse).

ik heb geprobeerd via dhcp de dns van @work door te krijgen en ik heb ze op dit moment hardcoded erin staan (zoals de bedoeling is) maar dat maakt ook niks uit !

zoals jullie kunnen ziek kan ik wel bij tweakers. ook kan ik niet bij google.com etc....

als ik ilse probeer te openen zegt hij wel: pagina gevonden wacht op antwoord, maar uiteidenlijk zegt hij : kan server niet vinden ! & De pagina kan niet weergegeven worden.

niet bereikbaar oa. :
www.google.com
www.ilse.com
www.php.net

wel bereikbaar oa. :
www.bsdfreaks.nl
www.digipoint.org
www.tweakers.net
gathering.tweakers.net
www.hotmail.com

zoals je ziet echt willekeurig
iemand enig idee waar ik dit moet zoeken ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Duff
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 16:06
Hmmz..weet je zeker dat dit aan xp ligt?

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:54
als je het IP van de site in de browser intikt, werkt het dan ook niet :?

probeer anders eens een andere browser, misschien blokkeert ie iets ofzo ;)

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 22:33
Ik heb dit met XP niet (ik heb ADSL van Demon), maar ik heb wel iets wat er misschien mee te maken heeft: in IE heb ik altijd een vertraging van zo'n tien seconden tussen het drukken van enter na intikken van een URL en het echte laden van de pagina. Als ik een link aanklik echter gaat het gewoon met normale snelheid. In Opera (6.0) gaat het allemaal perfect en heb ik nooit deze vertragingen.

Dus misschien zit(ten) er wel (een) bug(s) in IE 6 (oke, die zitten er natuurlijk absoluut zeker in, maar ik heb het nu over dit specifieke probleem :) ) waardoor deze problemen veroorzaakt worden?

Verwijderd

als je ff had opgelet in de eerdere @work topics, had je kunnen lezen dat ik hetzelfde probleem gehad heb; je moet "negotiate multi-link for single connections" aanvinken bij de eigenschappen van je ppp-settings.

100% zeker de oplossing van het probleem

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
bedankt kertje.

Hmm. ik zal dat topic uberhaupt dan toch maar ff van 0-100 doorlezen mocht er nog meer instresant spul in staan.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Pagina: 1