ik kan tweakers wel openen en ook hotmail/genie maar ilse bijvoorbeld niet !! pingen is wel mogelijk!
iemand enig idee waar dit aan kan liggen ??
routering bij isp ??
kan iemand met @work wel bij ilse komen ???
help plz.
ik kan er ook niet komen als ik ipv ilse.nl 212.72.39.219 gebruik (ip van ilse).
ik heb geprobeerd via dhcp de dns van @work door te krijgen en ik heb ze op dit moment hardcoded erin staan (zoals de bedoeling is) maar dat maakt ook niks uit !
zoals jullie kunnen ziek kan ik wel bij tweakers. ook kan ik niet bij google.com etc....
als ik ilse probeer te openen zegt hij wel: pagina gevonden wacht op antwoord, maar uiteidenlijk zegt hij : kan server niet vinden ! & De pagina kan niet weergegeven worden.
niet bereikbaar oa. :
www.google.com
www.ilse.com
www.php.net
wel bereikbaar oa. :
www.bsdfreaks.nl
www.digipoint.org
www.tweakers.net
gathering.tweakers.net
www.hotmail.com
zoals je ziet echt willekeurig
iemand enig idee waar ik dit moet zoeken ?
iemand enig idee waar dit aan kan liggen ??
routering bij isp ??
kan iemand met @work wel bij ilse komen ???
help plz.
ik kan er ook niet komen als ik ipv ilse.nl 212.72.39.219 gebruik (ip van ilse).
ik heb geprobeerd via dhcp de dns van @work door te krijgen en ik heb ze op dit moment hardcoded erin staan (zoals de bedoeling is) maar dat maakt ook niks uit !
zoals jullie kunnen ziek kan ik wel bij tweakers. ook kan ik niet bij google.com etc....
als ik ilse probeer te openen zegt hij wel: pagina gevonden wacht op antwoord, maar uiteidenlijk zegt hij : kan server niet vinden ! & De pagina kan niet weergegeven worden.
niet bereikbaar oa. :
www.google.com
www.ilse.com
www.php.net
wel bereikbaar oa. :
www.bsdfreaks.nl
www.digipoint.org
www.tweakers.net
gathering.tweakers.net
www.hotmail.com
zoals je ziet echt willekeurig
iemand enig idee waar ik dit moet zoeken ?
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad