Ik heb beide spellen en heb ook beide via lan gespeeld. Misschien dat in vergelijking met Ghost Recon de graphics van OFP wat minder zijn, maar je kan ook moeilijk anders verwachten als je weet dat er in OFP geen sprake is van relatief kleine levels zoals in GR maar een groot eiland waar je kunt doen en laten wat je wilt en je ieder voertuig kunt besturen. Daarnaast is GR wel leuk om even snel even een missie te spelen en wat lui af te knallen, maar het gaat erg snel vervelen (mij iig wel). GR is vind ik niet meer dan een veredelde fps. OFP moet je misschien wat meer moeite voor doen om onder de knie te krijgen, maar het is echt veel leuker. Via een lan met je vrienden spelen en dan ctf of coop met tanks/helikopers etc is fantastisch.

Verder heeft het single-player spel van OFP ook meer te bieden dan GR (een acceptabel verhaal om maar iets te noemen), zeker met de nieuwe uitbreidingen die er al zijn dan wel nog komen.
Maarre, zoals gezegd is het eigenlijk appels met peren vergelijken maar ik weet wel wat ik leuker vind.