Toon posts:

Operation Flashpoint versus Ghost Recon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aan welke, in de topictitel genoemde, game geven jullie de voorkeur en waarom precies?
Geef de plus -en minpunten van de games aan en eventuele andere spelervaringen met deze oorlog-sims.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:22

Bezulba

Formerly known as Eendje

die 2 zijn niet te vergelijken, aan de ene kant heb je de total war van operation flashpoint, aan de andere kant het sqaud based gebeuren van ghost recon.

das net zoiets als rainbow six en cs vergelijken... ze lijken mischien opmekaar maar zijn totaal verschillend

blup

Verwijderd

ik heb ghost recon en ik moet zeggen die ruled al heel erg maar ik d8 dat het was dat je bij OF in voertuigen kon
dat lijkt me wel kewl

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb ze allebei en vind ze allebei hartstikke gaaf... Alleen OFP net iets realistischer :).

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ja dat kan inderdaad

maar toch vind ik GR en vetter spel, vooral omdat het multiplayeren zo enorm leuk kan zijn

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
OFP is stukken leuker.
Vooral wegens al die voertuigen :9

Verwijderd

Ik vond Operation Flashpoint veel leuker, maar dit is appels met peren vergelijken. Ghost Recon is gewoon een simpele shooter, met zeer weinig extra opties en van taktiek is al helemaal geen sprake. Operation Flashpoint daarentegen is wel ff andere koek.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-11 19:04
Dat vind ik echt ontzettende bullshit. GR is alles behalve een simpele shooter zonder taktiek, als je bij GR gewoon naar binnen charged kun je er op rekenen dat je dood gaat. Je hebt zeker wel back-up nodig, en het liefst zeker ook een sniper.

There is no magic.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
JA, maar bij OPF kon je missies vaak op meerdere manieren uitspelen. OPF heeft gewoon meer diepgang dan GR maar dat komt omdat je ze niet kan vergelijken. Opf heeft daarentegen ook een verhaal...

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

ik vind er allebei geen zak aan :Y)

Verwijderd

Kwa graphics GR uiteraard kheb wel eens op lan geprobeerd OF te spelen maar lukte niet dus vandaar vink et wel een bout spelletje en de graphics daarvan sucken gewoon !!! in GR zie je bomen bewegen e.d. nou ja lijkt me wel duidelijk

• The Will
Op donderdag 28 februari 2002 18:51 schreef Evilernie het volgende:
JA, maar bij OPF kon je missies vaak op meerdere manieren uitspelen. OPF heeft gewoon meer diepgang dan GR maar dat komt omdat je ze niet kan vergelijken. Opf heeft daarentegen ook een verhaal...
Diepgang heeft geen reet met taktiek te maken, en er werd net beweerd dat GR geen taktiek had. Daar had ik het over, of OPF meer diepgang heeft kan ik niet over oordelen omdat ik het nooit gespeeld heb.

There is no magic.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Hoe durf je beide games in een zin met elkaar te noemen :P Ghost Recon is zooooooooveel beter! Veel mooier, betere gameplay, afwisselender, spannender, leukere missies, etc. etc..

Operation Flashpoint vond ik echt geen bal aan! Echt een tegenvaller was dat...

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 22:49 schreef The Will het volgende:
Diepgang heeft geen reet met taktiek te maken, en er werd net beweerd dat GR geen taktiek had. Daar had ik het over, of OPF meer diepgang heeft kan ik niet over oordelen omdat ik het nooit gespeeld heb.
Ghost Recon heeft ook geen taktiek. Gewoon recht op je doel aflopen en klaar is kees. In een van die laatste missies op een haven of zo kwamen ze mij zelfs allemaal opzoeken. Ging gewoon liggen met m'n gun en knallen maar. Daarnaast blijven je teammates heel vaak vast zitten achter deuren.

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Ik heb beide spellen en heb ook beide via lan gespeeld. Misschien dat in vergelijking met Ghost Recon de graphics van OFP wat minder zijn, maar je kan ook moeilijk anders verwachten als je weet dat er in OFP geen sprake is van relatief kleine levels zoals in GR maar een groot eiland waar je kunt doen en laten wat je wilt en je ieder voertuig kunt besturen. Daarnaast is GR wel leuk om even snel even een missie te spelen en wat lui af te knallen, maar het gaat erg snel vervelen (mij iig wel). GR is vind ik niet meer dan een veredelde fps. OFP moet je misschien wat meer moeite voor doen om onder de knie te krijgen, maar het is echt veel leuker. Via een lan met je vrienden spelen en dan ctf of coop met tanks/helikopers etc is fantastisch. :9
Verder heeft het single-player spel van OFP ook meer te bieden dan GR (een acceptabel verhaal om maar iets te noemen), zeker met de nieuwe uitbreidingen die er al zijn dan wel nog komen.

Maarre, zoals gezegd is het eigenlijk appels met peren vergelijken maar ik weet wel wat ik leuker vind. :)

• The Will
007 ik heb het eigenlijk over de co-op Multiplayer en daar heb je 100% zeker taktiek voor nodig anders red je het niet.

There is no magic.

Pagina: 1