Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Er staat nog steend FOK!Forum, maar je word wel naar GoT gelinkt.
best lache toch. iemand heeft goed gekeken, anders zie je het niet. :):)
best lache toch. iemand heeft goed gekeken, anders zie je het niet. :):)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je speelt nog unreal 1[/quote]Das gewoon een UT shortcut hoor
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 15:17 schreef Dirk-Jan het volgende:
best lache toch. iemand heeft goed gekeken, anders zie je het niet. :):)[/quote]Het laatste woord was Fok!Forum, alleen zag je dat slecht. Dus liep de zin niet af, en toen heb ik heel de tekst geselecteerd
best lache toch. iemand heeft goed gekeken, anders zie je het niet. :):)[/quote]Het laatste woord was Fok!Forum, alleen zag je dat slecht. Dus liep de zin niet af, en toen heb ik heel de tekst geselecteerd
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Rocketnet werkt als een tiet ass 

Evenals IMG ubb funtie dus

Evenals IMG ubb funtie dus
Verwijderd
Jongen heeft ook zo een leuke site:)
moet je in de url de locatie van het plaatje maar eens weghalen en dan kijken
moet je in de url de locatie van het plaatje maar eens weghalen en dan kijken
Verwijderd
Gij zult niet handelen in warez...
Oke, oke, we blijven katholiek. Zolang we biechten mag alles!! ;);)
Oke, oke, we blijven katholiek. Zolang we biechten mag alles!! ;);)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 12:04 schreef DeathKnight het volgende:
Dit is een grote beledeging :p[/quote]En dat is een beledIging voor de nederlandse taal!
Dit is een grote beledeging :p[/quote]En dat is een beledIging voor de nederlandse taal!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Of check deze link: http://gathering.tweakers.net/index.fok?cookie=skip
Hoezo afkomstig van Fokzine?
Hoezo afkomstig van Fokzine?
Pagina: 1