Warcraft 3 beta 'Gameplay' topic

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 23:12

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Er bestaat al een warcraft 3 topic, maar in dit topic vind ik vooral vragen als: is ie al uit, waar is die te krijgen, hoe instaleer ik het enz.. enz..

Vandaar dat ik dit topic wil starten, waarin vooral vragen kunnen komen over de gameplay, zoals favo ras, hero, map en speel technieken/tips.

Ga dan ook niet roepen hier dat je het spel zo gaaf vind of waar je hem kunt downloaden.

Om het spits af te bijten... de eerste vraag:

Duurt het bij jullie ook lang voordat een hero in levels stijgt? Volgens mij wordt hij alleen beter als hij zelf een andere hero/'boswezen kilt. Vaak komt het echter voor dat je andere units hem net voor zijn.

Krijgt je hero dan wel de points? Hoe kun je het snelste in level stijgen????

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:45

Jox444

Honestly....

Hmm warcraft 3 is niet uit....de beta is geen pulbic release, en toch heb jij uhm. Ben jij wel een officiele beta tester?? ik was namelijk in de veronderstelling dat er geen nederlandse beta testers waren op dit moment?

Het is FRIET!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57
Op donderdag 28 februari 2002 17:53 schreef Jox444 het volgende:
Hmm warcraft 3 is niet uit....de beta is geen pulbic release, en toch heb jij uhm. Ben jij wel een officiele beta tester?? ik was namelijk in de veronderstelling dat er geen nederlandse beta testers waren op dit moment?
Nee die zijn er ook niet hij is alleen voor de US tespelen op B.NET

Maar die wij hier spelen met zn alle is wel het zelfde alleen ze zijn gekraakt en kunnen dus met een omweg wel op Inet spelen en op lan .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 28 februari 2002 17:51 schreef greatgonzo het volgende:
Er bestaat al een warcraft 3 topic, maar in dit topic vind ik vooral vragen als: is ie al uit, waar is die te krijgen, hoe instaleer ik het enz.. enz..

Vandaar dat ik dit topic wil starten, waarin vooral vragen kunnen komen over de gameplay, zoals favo ras, hero, map en speel technieken/tips.

Ga dan ook niet roepen hier dat je het spel zo gaaf vind of waar je hem kunt downloaden.

Om het spits af te bijten... de eerste vraag:

Duurt het bij jullie ook lang voordat een hero in levels stijgt? Volgens mij wordt hij alleen beter als hij zelf een andere hero/'boswezen kilt. Vaak komt het echter voor dat je andere units hem net voor zijn.

Krijgt je hero dan wel de points? Hoe kun je het snelste in level stijgen????
Wat ik met mijn hero meestal doe.
gelijk met een paar footmans alle NPC's afslachten rond je basis, is goed voor 2 lvls ofzo.

Verder krijgt hij ook EXP als hij de enige Hero is bij een gevecht (maakt niet uit of er een andere hero van de vijand is) waar ook eigen units bij zijn, gewoon full exp. Exp wordt wel gedeeld als er wel andere Hero's van jezelf bij het gevecht actief aanwezig zijn. Tenminste dit heb ik ondervonden toen ik bezig was op een lanparty vrige week.

Favo ras? Ach Humans omdat dwergen mijn favo ras is bij (p&p)rpg's. Fuck die threehuggers en greenzkinz!

Verwijderd

Hier krijg je bijna elke tegenspeler mee plat:

Men neme de orcs en concentreert zich op headhunters (tegen air-units) en taurens. Upgrade de taurens maximaal en geef ze ook de warstomp ability. Als hero kies je ook die tauren en geef je hem de endurance aura (lvl 3) zodat al je units sneller worden en snel healen. Dat is het eigenlijk, taurens zijn de überunits :)

Een vraagje, wat heb je aan die Kodo Beasts?

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:27
krijg je ook nog experience enzo?

hmm klinkt als zuig. Het viel me inderdaad wel op toen ik mijn 2de watchtower ging bouwen dat er een weird ventje met LVL 2 erop op mijn tower begon te schieten!

Hmm ik zal het nog eens bekijken.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 18:00 schreef Hennie-M het volgende:
krijg je ook nog experience enzo?

hmm klinkt als zuig. Het viel me inderdaad wel op toen ik mijn 2de watchtower ging bouwen dat er een weird ventje met LVL 2 erop op mijn tower begon te schieten!

Hmm ik zal het nog eens bekijken.
met die experience kun je je hero enkele coole eigenschappen geven, denk aan snelle healing, betere wapens of zelfs bomen veranderen in units! (NE)

Ik was trouwens blij verrast dat die schapen spell uit wc2 ook terug is.

Was altijd wel cool.. een vijandige unit veranderen in een schaap (human-spell geloof ik)

Verwijderd

als je lang genoeg op een schaap klikte spatte hij uit elkaar >:)
hebben ze dat hier weer gedaan?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 18:07 schreef OrkBozz het volgende:
;(
Dierenbeul. :(

🌞🍃

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 17:59 schreef jdvanwijk het volgende:
Hier krijg je bijna elke tegenspeler mee plat:

Men neme de orcs en concentreert zich op headhunters (tegen air-units) en taurens. Upgrade de taurens maximaal en geef ze ook de warstomp ability. Als hero kies je ook die tauren en geef je hem de endurance aura (lvl 3) zodat al je units sneller worden en snel healen. Dat is het eigenlijk, taurens zijn de überunits :)

Hah =[ goede grap
Wat als ik human ben, gewoon fast expje ga met footmen..
Defend > Archers =[ je krijgt die footmen niet kapot met
archers als ze defend aanhebben.. Je base wordt zo geowned
en daarbij heeft de human nog een exp ook dan.. De tijd die
jij nodig hebt om te techen om taurens te kunnen bakken
ben je al lang gort dan =[

tijd voor je om iets nieuws proberen denk ik >:)

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 18:22 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

gaan we testen!
mooi :)

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 18:22 schreef Fingolfin het volgende:

[..]

Hah =[ goede grap
Wat als ik human ben, gewoon fast expje ga met footmen..
Defend > Archers =[ je krijgt die footmen niet kapot met
archers als ze defend aanhebben.. Je base wordt zo geowned
en daarbij heeft de human nog een exp ook dan.. De tijd die
jij nodig hebt om te techen om taurens te kunnen bakken
ben je al lang gort dan =[

tijd voor je om iets nieuws proberen denk ik >:)
Argh, in een combo met night elves bedoel ik, voor air support :)

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 18:07 schreef OrkBozz het volgende:
Maarja, ik heb het maar even getest voor je, en na 5 menuten op het schaap klikken deed ie niet meer dan op een andere toon 'MEH' zeggen, dus schapen pesten zit er deze keer niet in.

het viel me trouwens op, hoe mooi het geluid is in het spel. :9

🌞🍃

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 30-10 08:46

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik wil graag met de Orcs spelen, maar het lukt me maar niet om een een balanced forces te krijgen.. ik speel met full upgraded Grunts, Wolf Riders, Shamans, Drummer en Tauren Chieftain... dit werkt niet helemaal lekker tegen Air.. Wolf Rider kunnen netten, maar dat is zo Micro-Management Intensive.. en ik moet ook balans krijgen voor hoeveelheden bijv 15 grunts, 8 Wolf Riders, 5 Shamans, Drummer (Khodo Beast!), Tauren..

wat bevelen jullie aan en wat moet ik nog verandere?

Computer Specs

• Hennie-M
Op donderdag 28 februari 2002 18:55 schreef Timocos het volgende:
Ik heb de beta voor me liggen :9~ :9~

Alleen ik heb geen Serial key :( :'( :( :'( :( :'(
je hebt ook totaal geen contact info in je profiel staan he :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:11
Op donderdag 28 februari 2002 19:40 schreef Hennie-M het volgende:

[..]

je hebt ook totaal geen contact info in je profiel staan he :)
Nu wel als ut goed is mun msn :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 13:52
Op donderdag 28 februari 2002 19:36 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ik wil graag met de Orcs spelen, maar het lukt me maar niet om een een balanced forces te krijgen.. ik speel met full upgraded Grunts, Wolf Riders, Shamans, Drummer en Tauren Chieftain... dit werkt niet helemaal lekker tegen Air.. Wolf Rider kunnen netten, maar dat is zo Micro-Management Intensive.. en ik moet ook balans krijgen voor hoeveelheden bijv 15 grunts, 8 Wolf Riders, 5 Shamans, Drummer (Khodo Beast!), Tauren..

Voor superieure land:

Neem de tauren chieftain hero.
Maak 2/3 grunts en ga samen met je hero exp halen in de buurt. Je moet level 4-5 in no time zijn.
Ondertussen tech je snel up naar de 3e vorm van je hoofdgebouw. Maak een tauren totem.
Ondertussen moet je ook al upgrades gedaan hebben voor je taurens.

Zodra je taurens kan maken, moet je al een uitbreiding hebben of snel eentje maken (liest meer).
Vergeet ook niet warstomp up te graden bij de tauren totem.
Nu heb je binnen no time een supersterk melee leger waarmee je bijna altijd wint. Voor wat extra power kun je nog shamans nemen en die 2x upgraden zodat ze bloodlust geven aan je taurens.

Je hebt dan uiteindelijk een 3-3 tauren leger.. versterkt met bloodlust en warstomp en door de aura van je hero worden ze constant gehealed.

Deze strategie heeft wel 2 nadelen. 1 je hebt geen anti air (ik los dit op door m'n ally anti air te laten maken >:) )
2 Je kan in 't begin gerushed worden omdat je snel up teched.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 19:36 schreef GandalfTheGrey het volgende:

waar zijn je headhunters????

Verwijderd

Welke units/hero's kunnen nou goed healen?? Ik speel het liefst voor The Undead: Super sterke defence! Maar welke units zijn nou echt sterk van The Undead?

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

met hoeveel workers spelen jullie (bij Orc) dus hoeveel op Gold, hoeveel op Lumber?

Computer Specs

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 21:45 schreef GandalfTheGrey het volgende:
met hoeveel workers spelen jullie (bij Orc) dus hoeveel op Gold, hoeveel op Lumber?
Nooit meer werkers dan 5 op een gold mine =[
en stuk of 5 op lumber.. als je iets wil bouwe gewoon zo'n gastje van de lumberatie weggappen om te laten bouwen

• Ikkuh84
Als ik iets nu vraag wat niet mag edit ik deze post wel :

Weet iemand waar ik de Battlenet emulator kan downloade of heeft iemand hem voor me ??

Alvast bedankt

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 08:53 schreef Timocos het volgende:
Als ik iets nu vraag wat niet mag edit ik deze post wel :

Weet iemand waar ik de Battlenet emulator kan downloade of heeft iemand hem voor me ??

Alvast bedankt
ff voor de duidelijkheid...deze emulator is warez. Hij was een tijdje geleden wel via de reguliere wegen te downloaden, maar Blizzard was het hier niet echt mee eens.

Aangezien je op GoT geen warezverzoeken mag doen, zul je deze ook niet krijgen.

By the way, ik heb al gezegt dat dit topic bedoeld is voor de GAMEPLAY vragen, niet over downloaden, instalaties enz!!!!

• Ikkuh84
Ok srry voor ut vragen

• Apocca
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik speel de beta al een tijdje :9
eerst speelde ik met de undead maar dat is teveel micro management toen ben ik overgestapt naar de night elves, dat ras krijgt lekker veel goud omdat een expension geen minions kost, alleen zo'n boom. Ik pak altijd de demon hunter als hero en priestress of the moon die die aura geeft voor meer ranged damage :P. Ik moet zeggen dat ik vaak win omdat ik vroeg kan uitbreiden met basisen. Mijn leger bestaat meestal uit 9 archers 9 huntress 2 hero's en 3 wisps om te healen.

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 17:59 schreef jdvanwijk het volgende:
Kodobeasts zorgen dat je krijgers meer worden gemotiveerd in de strijd. De units in de buurt van de Kodobeats worden dus sterker (dat zie je aan het cirkeltje dat om de unit om de buurt van de Kodobeast verschijnt)
De Kodobeast kan zelf ook aanvallen. (d.w.z. je vijand opeten) Wordt de kodobeast echter gedood dan kan het zijn de de verzwolgen vijand weer tot leven komt. Mits hij niet verteerd is (Blizzard humor :))

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik speel Humans en dit werkt altijd prima:

Skip de footman, ga gelijk voor de Schietende Dwarfs :), maak hier een stuk of 4 van. Probeer tegelijkertijd je Castle te upgraden, bouw een altar of kings en upgrade je castle voor de laatste keer. Maak Knights!

Zorg ervoor dat je de Paladin hebt, hij is met zijn defensive aura en healing ability echt een topper! Scout er wat mee zodat je snel wat experience krijgt, tot level 3. Als je knights hebt, ga meer scouten, 4 knights, 4 dwarfs en je Hero zijn al flink sterk!

Verder moet je natuurlijk ondertussen ook armour / weapons upgraden bij de blacksmith. Eventueel kan je later nog je schietrange upgraden als je een workshop maakt.

Maak voor de rest evenwichtig Knights / Dwarfs, bij mij gaat het vaak goed :), ik win de meeste standaard confrontaties, pas echter op voor catapultdingen en sterke magician heroes :(, die kunnen snel een einde maken aan je feestje.

• Hennie-M
Bij mij is die SUPER instabiel.

Ik speel offline en als ik NIET met de terran (humans whatever) speel dan loopt ie vast als ik een van mijn werkers op een boom afstuur..
vreselijk irritant is dat!

en na 5 minuten loopt ie ook vast

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 12:24 schreef Mozin het volgende:

Skip de footman, ga gelijk voor de Schietende Dwarfs :), maak hier een stuk of 4 van. Probeer tegelijkertijd je Castle te upgraden, bouw een altar of kings en upgrade je castle voor de laatste keer. Maak Knights!

Zorg ervoor dat je de Paladin hebt, hij is met zijn defensive aura en healing ability echt een topper! Scout er wat mee zodat je snel wat experience krijgt, tot level 3. Als je knights hebt, ga meer scouten, 4 knights, 4 dwarfs en je Hero zijn al flink sterk!

Verder moet je natuurlijk ondertussen ook armour / weapons upgraden bij de blacksmith. Eventueel kan je later nog je schietrange upgraden als je een workshop maakt.

Maak voor de rest evenwichtig Knights / Dwarfs, bij mij gaat het vaak goed :), ik win de meeste standaard confrontaties, pas echter op voor catapultdingen en sterke magician heroes :(, die kunnen snel een einde maken aan je feestje.
Die opening van je is sowieso al fout.. daar ga je al aan gort tegen een goede speler... de achterstand die jij hebt door geen footmen te bouwen =[ Je tegenstander kan lekker zijn hero al heel snel lvl'en, terwijl jij eerst nog moet techen. Bij een rush ga je dan ook altijd gort en daarbij zoals ik eerder zei duurt research die je moet doen om knights te kunnen bakken veel te lang.. in 1x snel naar knights techen met een tussenstapje ertussen ofzo is slecht :)

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mot je positional audio uitzetten..(option->>sound)

maarem... eindelijk gewonnen met de Orcs!!! Tauren 3-3 leger met Chieftan, Shamans, Wolf Riders (paar voor Air)

eindelijk :)

Die Human combo van Knights/Dwarvs heb ik geprobeerd, maar vind ik niet zo werken :(.. wat vinden jullie van Dwarfs (Riflemen) in zo'n Steam Tank???

Computer Specs

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25
Ik zal hier mijn vraag nog eens stellen aangezien die in het andere topic niet beantwoord werd.

Ik vroeg me af of het ook zo is dat elk ras echt een compleet verschillende techtree heeft, net als bij starcraft zeg maar. Of is het zo dat alle rassen eigenlijk gewoon de zelfde units hebben, maar dan in een ander jasje, net zoals bij warcraft2?

• Hennie-M
Op vrijdag 01 maart 2002 14:58 schreef GandalfTheGrey het volgende:

maarem... eindelijk gewonnen met de Orcs!!! Tauren 3-3 leger met Chieftan, Shamans, Wolf Riders (paar voor Air)

Die Human combo van Knights/Dwarvs heb ik geprobeerd, maar vind ik niet zo werken :(.. wat vinden jullie van Dwarfs (Riflemen) in zo'n Steam Tank???
Was dat een reply op mij?
Aangezien ik al 2x een download ben kwijtgeraakt door die crash(stom van me) |:(
ik zal het eens proberen!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op vrijdag 01 maart 2002 16:23 schreef Hennie-M het volgende:

[..]

Was dat een reply op mij?
Aangezien ik al 2x een download ben kwijtgeraakt door die crash(stom van me) |:(
ik zal het eens proberen!
yup was op die van jou :)

Computer Specs

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 15:24 schreef -=Indigo=- het volgende:
Ik zal hier mijn vraag nog eens stellen aangezien die in het andere topic niet beantwoord werd.

Ik vroeg me af of het ook zo is dat elk ras echt een compleet verschillende techtree heeft, net als bij starcraft zeg maar. Of is het zo dat alle rassen eigenlijk gewoon de zelfde units hebben, maar dan in een ander jasje, net zoals bij warcraft2?
Huh, de 4 rassen zijn alle 4 verschillend. Het zou wel erg vuig zijn als blizz met 4 dikke rassen zou komen die eigenlijk allemaal dezelfde units hadden :(

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 14:58 schreef GandalfTheGrey het volgende:

steam tank is goed als je een base wilt mollen, verder heb je er niets aan ;] 1tje ofmisschien 2 maken is wel handig om ff snel een tower omver te rijden :D of ff snel een exp te mollen en weer weg te gaan..

in andere opzichten lijken ze me niet echt zo heel goed

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op vrijdag 01 maart 2002 17:38 schreef Fingolfin het volgende:

[..]

steam tank is goed als je een base wilt mollen, verder heb je er niets aan ;] 1tje ofmisschien 2 maken is wel handig om ff snel een tower omver te rijden :D of ff snel een exp te mollen en weer weg te gaan..

in andere opzichten lijken ze me niet echt zo heel goed
SteamTanks zijn wel leuk met 4 Rifleman erin als je een base gaat mollen, goed tegen Air en gebouwen zijn zo weg.. 12 Rifleman en 3 Tanks en gewoon Bump of Knights will do the job :)

Ik heb nog wel een leuke strat.. je traint zo snel mogelijk 3 Footman en je Mage, die train je tot level 5, en onderwel pomp je door naar een Castle.. 3 Steam Tanks en wat Knights.. en dan Mass Teleport bij zijn Workers, die maak je af met de knights en onderwel snel met de Steam Tanks zijn Hoofd Center en wat belangrijke structures.. werkt goed.. meeste mensen zien deze aanval niet aankomen, leger staat aan de andere kant van base en raggen maar :P

Computer Specs

• Hennie-M
Het lijkt alsof ik met de undead geen lumber kan halen!!

Als ik dus met mijn standaard mannetjes op een boom klik gebeurt er niets..
best wel fuck eigenlijk :(

(oja gandalf, het werkt! bedankt he!)

• RedruM
  • Laatst online: 03-11 13:52
Je moet die freaky ventjes maken met je barracks.. de eerste die je kan maken.. die kunnen aanvallen en hout hakken.

• Hennie-M
Op vrijdag 01 maart 2002 20:20 schreef RedruM het volgende:
Je moet die freaky ventjes maken met je barracks.. de eerste die je kan maken.. die kunnen aanvallen en hout hakken.
Vandaar dat je 1 ander ventje met dat ras krijgt

• Sjeik
  • Laatst online: 23-10 09:19
Op welke servers spelen jullie eigelijk?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

Op vrijdag 01 maart 2002 20:10 schreef Hennie-M het volgende:
Het lijkt alsof ik met de undead geen lumber kan halen!!

Als ik dus met mijn standaard mannetjes op een boom klik gebeurt er niets..
best wel fuck eigenlijk :(

(oja gandalf, het werkt! bedankt he!)
De Undead halen lumber met een Ghoul, je krijgt er in het begin eentje en je kan er meer maken in de Crypt.

De Ghoul haalt per keer 20 lumber vergeleken met 10 voor de Humans en Orcs en 5 voor de Night Elves

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

tweakers online match houden?

half Maastricht heeft hem al :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op maandag 04 maart 2002 14:08 schreef Sjeik het volgende:
Op welke servers spelen jullie eigelijk?
war3.myip.org

Computer Specs

• siggy

siggy

Wait.... what?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stevans/error.gif

Dit krijg ik dus constant als een game gestart is..

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
had ik ook, zeker XP?????

ik heb eens via een andere server geprobeerd, toen nix meer aan de hand.

Probeer ook eens een spel alleen op te starten, krijg je deze melding dan ook??? Ik toen niet meer.

Je zou ook kunnen proberen 2on2 games te hosten ipv 4on4, dit werkt bij mij ook goed

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 19:14 schreef siggy het volgende:
[afbeelding]

Dit krijg ik dus constant als een game gestart is..
Network Desync
als bij 1 iemand iets fout is loopt het bij iedereen in de game vast
of je hebt xp en hebt de xp.reg fix niet gedaan of je SSDP service niet uitgezet
of je hebt je positional audio niet uitgezet
of je comp is te traag y0~

of iemand in die game had 1 van die 4 problemen

• siggy

siggy

Wait.... what?

mijn pc is niet traag :+ amd athlon 1,4 epox via kt266a 256 mb ddr sdram gef 2 pure... :)

sddp dinges heb ik al uitgezet, waar kan ik die xp.reg krijgen (nee dit is geen warezz...)

/edit/ ja draai xp

Verwijderd

Vraagje aan degenen die de (illegale) beta hebben: heeft iemand al geprobeerd de game onder wine (unix) aan de gang te krijgen? Start het ding uberhaupt op, is de snelheid (uitgaande van wineX/latest) acceptabel?

(starcraft op een P-II 400 onder wineX runde perfect, ik hoop dus op soortgelijke resultaten voor warIII)

Verwijderd

Op een PIII 700Mz loopt het iig prima :)

• oZy
  • Laatst online: 14:30

oZy

hmm leuke topic, alleen zitten er een hoop gaten in de meeste strategies hier.. ze zijn niet erg rush proof :)

voor goeie strategies: http://strategy.warcraftiii.net

favo race: Orcs
favo hero: Farseer (Chain Lightning roelt)

Verwijderd

Mmm bij mij start de game wel goed op, maar hij loopt elke keer na een minuutje of 10 vast. Ik draai m'n eigen bnetd server op LAN en speel in m'n eentje, positional audio staat uit. Ik draai win2k, laatste sp, laatste drivers, nieuwe hardware... ik snap t niet. Als ie vastloopt zit windows ook meteen vast trouwens. Iemand soortgelijke problemen/oplossingen?

• warwick
  • Niet online

warwick

Op woensdag 06 maart 2002 09:53 schreef Furrball het volgende:
Mmm bij mij start de game wel goed op, maar hij loopt elke keer na een minuutje of 10 vast. Ik draai m'n eigen bnetd server op LAN en speel in m'n eentje, positional audio staat uit. Ik draai win2k, laatste sp, laatste drivers, nieuwe hardware... ik snap t niet. Als ie vastloopt zit windows ook meteen vast trouwens. Iemand soortgelijke problemen/oplossingen?
Ik ken dit probleem. Ook win 2k geen sp volgens mij. Alleen loopt hij bij mij niet altijd vast maar af en toe.

Helaas heb ik nog geen oplossing. :(

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 18:55 schreef Timocos het volgende:
Ik heb de beta voor me liggen :9~ :9~

Alleen ik heb geen Serial key :( :'( :( :'( :( :'(
ik heb een key voor je, maar ik kan je niet contacten

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Die desync error komt voor als je bij het starten van de game een gat tussen/in de teams hebt zitten.

Bijv: dat teams 11 en 44 tegen elkaar spelen ipv 11 tegen 22
Dus als je 2v2 speelt ofzo speel dan met teams die elkaar opvolgen team 1 tegen team 2 enz enz ...

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Verwijderd

Warwick: Op het Beta forum op de Blizzard page staat dat er een Win2k registry fix is die op hun ftp staat. FTP is nu niet te bereiken dus ik kan niet kijken.testen, maar misschien helpt t wel.

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

de nieuwe patch is uit!! (1.10)

Computer Specs

• Sjeik
  • Laatst online: 23-10 09:19
Jah, en wat een bugzooi zeg! Eerst om hem werkend te krijgen heb je dikke probs. Dan kan je eindelijk op b.net komen, crasht ie als je net lekker aan het spelen bent! Bij mij en die dude waar ik tegen speelde :(

Maar de updates zijn trouwens wel leet! (Zie nieuws van www.war3pub.com, er staat daar ook een key, dus mag ik dit hier posten??? Er staat trouwens wel meer dan een key *D)

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Shagura
  • Laatst online: 27-10 14:32
1.10 begint al goed: Can't find GameAE.dll :( :(

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

bij mij draait, maar crasht voordurend.. :( over enkele dagen komt er een betere patch/crack uit..

Computer Specs

• Shagura
Op zaterdag 09 maart 2002 08:50 schreef GandalfTheGrey het volgende:
bij mij draait, maar crasht voordurend.. :( over enkele dagen komt er een betere patch/crack uit..
Ik hoop het

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

check de link van sjeik maar..

Computer Specs

• warwick
  • Niet online

warwick

Furrball: bedankt, helaas doet die ftp het bij mij ook niet :(

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

1.11 is al weer uit.. blizzard gaat als een razende nu..

Computer Specs

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
eigenlijk was dit topic niet voor dit soort vragen bedoeld, maar ja...

• Shagura
Op zondag 10 maart 2002 13:46 schreef GandalfTheGrey het volgende:
1.11 is al weer uit.. blizzard gaat als een razende nu..
en na 18 minuten alweer gekraakt lol :D

Verwijderd

hmm??? Die server waar we op connecte speelt toch nog op 1.03??? ik krijg de laatste tijd wel fout meldingen dat ik nie besta of zo ;(... maar als ik ff door ga dan kan ik er nog wel in....

• Shagura
1.11 is nu uit en kun je downloaden en patchen op http://www.war3pub.net/ :) :)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 16:46 schreef GandalfTheGrey het volgende:

[..]

war3.myip.org
Mijn servertje :+ Khelp die mensen en ben moderator op hun forum :D * Peertje is trots *

Het si wel chaos nu trouwens met al die nieuwe patches enz, je wil niet weten hoe gek ik word van die mensen die de heletijd mensen met een @ lastig vallen zonder uit de faq gelezen te hebben of ook maar ff channeltopic te lezen :(

Verwijderd

bij mij werkt war3.myip.org niet, hij zegt dat ie unable is om te connecte of dat ie niet bestaat... meer mensen last van??

Verwijderd

(( doet ut weer :)))

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

*schop omhoog*

er is nu eindelijk weer een stable patch na al die problemen.. 1.13... ik speel op war3.myip.org

Met de Nightelves again.. maar niet cheesey met Archers
maar Druids of the Claw in Bear en Druid form..

andere mensen spelen die dit nog??

Computer Specs

Verwijderd

Is het spel nu eindelijk stabiel???

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ja, geen bugs/crashes..

Computer Specs

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 19:28 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ja, geen bugs/crashes..
bij mij wel :(

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Hmm, ik heb nu ook de beta, (versie 1.03 als ik me niet vergis) + een "single" player crack..

Maar ik kwam erachter dat je dus eigenlijk niet tegen een "echte" computergestuurde tegenstander kan spelen, er lopen wel wat neutrale beesies rond, maar dat verveeld ook op een gegeven moment ook |:(

Of kan het wel en heb ik ergens overheen gekeken??

• Shagura
Op dinsdag 26 maart 2002 20:57 schreef da_rippah het volgende:
Hmm, ik heb nu ook de beta, (versie 1.03 als ik me niet vergis) + een "single" player crack..

Maar ik kwam erachter dat je dus eigenlijk niet tegen een "echte" computergestuurde tegenstander kan spelen, er lopen wel wat neutrale beesies rond, maar dat verveeld ook op een gegeven moment ook |:(

Of kan het wel en heb ik ergens overheen gekeken??
volgens mij waren een paar nerds die te veel tijd hebben daar me bezig...

Verwijderd

Op slot.

greatgonzo: topic blijft dicht anders ben ik er een uur mee bezig de rotzooi posts eruit te halen en dat doe ik vanavond pas.
Je mag het topic opnieuw starten als je wilt en hopelijk kan men zich dat wel gedragen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.