hoi mensen ik moet voor genie een menu bouwen waarin alle links komen te staan, zou zijn er zat menu's die mooi scroller etc en weet ik alles niet meer maar een ding kunnen ze allemaal niet, een formpje vasthouden, ik heb er nu een gemaakt met layers maar dan moeten ze weer sluiten als er buiten de layer geklikt wordt. zou sluiten ze ook allemaal als er op de layer zelf wordt geklikt, dit is niet leuk! want als je dan op het text veld drukt gaat ie ook weer weg, zo kun je natuurlijk nooit je pass/username invullen en op verzend drukken
..
naja mijn vraag is: kent iemand een goed simpel menu (verschijnen/weggaan, dus geen slides/transities) die gewoon html kan vasthouden en die na een bepaalde tijd weer weg kan klappen? ik heb me namenlijk helemaal suf gegoogled en gesearched en me deadline zit er n echt aan te komen
..
alvast HEEEL erg bedankt.
naja mijn vraag is: kent iemand een goed simpel menu (verschijnen/weggaan, dus geen slides/transities) die gewoon html kan vasthouden en die na een bepaalde tijd weer weg kan klappen? ik heb me namenlijk helemaal suf gegoogled en gesearched en me deadline zit er n echt aan te komen
alvast HEEEL erg bedankt.
openkat.nl al gezien?