Hoe zorg ik dat windows na het kiezen voor de nul voor buitenlijn effe wacht voor het kiezen van het eigenlijke nummer?
Verwijderd
Zet er een komma tussen.
een komma is (officieel) een halve seconde wachten.
is een komma te weinig dan zet je er 2, 3, 4, .....
een komma is (officieel) een halve seconde wachten.
is een komma te weinig dan zet je er 2, 3, 4, .....
Voor data via de telefoonkabel gebruik ik meestal #0, (mocht er een telefooncentrale zijn) Sommige centrales herkennen een beginnend hekje als data verkeer...
gelukkig heb ik nu al een tijdje kabel
gelukkig heb ik nu al een tijdje kabel
I’m not like the OTTERS
Kun je ook de eerste 0 langer laten kiezen. Want als mijn modem een nul kiest dan is dat te kort (de centrale accepteerd, of hoort het niet). Als je namelijk de nul op een toestel indrukt dan moet dat ook voor 1sec maar bij mijn modem dial is dat slechts heel erg kort, te kort dus.
Is hier een oplossing voor? (met een komma kun je bijvoorbeeld een pauze inlassen maar wat is dan een methode om een getal langer door te seinen)
Is hier een oplossing voor? (met een komma kun je bijvoorbeeld een pauze inlassen maar wat is dan een methode om een getal langer door te seinen)
Standaard ondersteund Windows het aanpassen van zulke dingen in ieder geval niet (het minder snel draaien), je zou wel een extra AT-string neer kunnen zetten bij de gegevens voor extra initialisatie.
Je moet dan alleen even weten of er een AT-commando bestaat wat doet wat jij wil, even zoeken dus
.
Je moet dan alleen even weten of er een AT-commando bestaat wat doet wat jij wil, even zoeken dus
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
kijk even of je centrale een tone of een pulse verwacht. Als je dit verkeerd insteld krijg je ook dit probleem. Als extra wacht kan je idd een komma of een spatie gebruiken.
I play my enemies like a game of chess...
gewoon een w ertussen! het is een officieel commando voor een modem dat betekent dat hij moet wachten totdat er een kiestoon is!
"Luie mensen worden ook moe!"
Nou dan is mijn oplossing de domste.. gewoon netzoveel nullen ervoor zetten totdat het goed werkt.
Als ik naar bv euronet belde ging dat goed maar hij reageerde slecht op een fax/isdn toon??? dus toen heb ik erallemaal nullen achtergezet totdat dat werkte
maar heb nu adsl
Als ik naar bv euronet belde ging dat goed maar hij reageerde slecht op een fax/isdn toon??? dus toen heb ik erallemaal nullen achtergezet totdat dat werkte
maar heb nu adsl
Pagina: 1