To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ik denk dat er dan ergens stof tussen de contactjes komt?
Pak je rust!
Ik heb hem hier gesteld, omdat men hier in OCM veel doet met potmeters.Op donderdag 28 februari 2002 17:20 schreef Havocnl het volgende:
move => hk????
iets is vuil als het niet schoon genoeg meer is. je beslist zelf wanneer is vuil is..
--> naar DV forum
(DV=Domme Vragen)
--> naar DV forum
(DV=Domme Vragen)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Nou ja?!?!
Wie zijn hier nou dom!?
Ik weet niet wat er dan vies is, maar ik weer ook dat het geen domme vraag is.
SUkkels.
Wie zijn hier nou dom!?
Ik weet niet wat er dan vies is, maar ik weer ook dat het geen domme vraag is.
SUkkels.
vuil is oxidatie op de contactring, welke de weerstandswaarde bepaald. Je knt dit reinigen door contactspray door je potmeter te spuiten, maar dit bevordert de levensduur van je potmeter niet. Dit geeft waarschijnlijk niet zoveel omdat je potmeter tog al oud(er) is.
Alleen: DE GROETJES
Move jij maar naar DROp donderdag 28 februari 2002 17:22 schreef Oxigun het volgende:
iets is vuil als het niet schoon genoeg meer is. je beslist zelf wanneer is vuil is..
--> naar DV forum
(DV=Domme Vragen)
DR = DOMME REPLYS!
Lezen is ook een vak apart. wel commentaar, maar lezen ho maar....
Er staat wat er vuil AAN is, en NIET wat vuil is
Thank you Phreak!Op donderdag 28 februari 2002 17:29 schreef Phreak het volgende:
Doen we ff rustig allemaal
Als je niets zinnigs te melden hebt, reply dan niet.
You say the word!
En nu ff on topic.
ik was tog on topic ?
iddOp donderdag 28 februari 2002 17:38 schreef GreeTz het volgende:
ik was tog on topic ?
Maar hoe moet je dat erin spuiten als het potdicht zit?
Ik wil denk hem door een nieuwe vervangen maaaarrrrrrrrrrr......Zit er op een potmeter als je hem nieuw koopt (duh
nee, dit mag je meestal zelf gaan zagen / snijden
en je kan um meestal openen door de 4 metalen clipjes op de 8terkant om te buigen (issie van plastic, danniet
)
en je kan um meestal openen door de 4 metalen clipjes op de 8terkant om te buigen (issie van plastic, danniet
Dus ik moet een beetje rond cilinder prielig iets plat vijlen?!?!????? *slik*Op donderdag 28 februari 2002 18:03 schreef GreeTz het volgende:
nee, dit mag je meestal zelf gaan zagen / snijden
en je kan um meestal openen door de 4 metalen clipjes op de 8terkant om te buigen (issie van plastic, danniet)
Heis van metaal, en is om plastic dmv 4 pinnen om het plastic gebogen
ja buig die clippes maar eens open, dan kun je m open halen en schoon maken met contactspray
En hoe doe ik em weer dicht?Op donderdag 28 februari 2002 18:23 schreef GreeTz het volgende:
ja buig die clippes maar eens open, dan kun je m open halen en schoon maken met contactspray
knap door drukken en zo weer dicht buigen
Verwijderd
kdacht dat het geen perfecte cirkels zijn...Op donderdag 28 februari 2002 17:44 schreef ND het volgende:
[..]
idd
Maar hoe moet je dat erin spuiten als het potdicht zit?
Ik wil denk hem door een nieuwe vervangen maaaarrrrrrrrrrr......Zit er op een potmeter als je hem nieuw koopt (duh) op die "draaihendel" een platte stukje zodat? (dus als je van rechtvoor bekijkt, een cirkel, en iets te hoger dan het midden een vlak stukje. dus geen hele cirkel)
dus moet lukke
Pagina: 1